Sorry dat het weer eens zo lang duurde. Ik heb toch wat meer voor school te doen dan ik had gedacht. Gelukkig zijn over iets van 3 weken de rapport vergaderingen al, dus dat betekend 2 proefwerkvrije weken xD (en vakantie natuurlijk (yeah))

4 februari 2010 21.45
Lief Dagboek,

Voedselloze dag numero 1 overleefd. Het was eigenlijk best makkelijk. Omdat mijn ouders beide vroeg weg moeten voor hun werk, kon ik makkelijk het ontbijt overslaan. Ik heb Dimitri gewoon wijsgemaakt dat ik gister al te veel had gegeten. Op school zei ik gewoon dat ik mijn eten vergeten was en ik heb tot half 8 's avonds gedanst, dus ik zei tegen mijn ouders dat ik onderweg nog een patatje had gehaald. Als het elke dag zo gaat, ben ik in een mum van tijd dun.
Michelle's surpriseparty is ook al helemaal uitgewerkt. We hebben de clown uit de planning geschrapt, omdat Michelle als de dood voor clowns is. Ze zegt altijd dat ze het zo griezelig vindt hoe onnatuurlijk vrolijk clowns zijn. Van die ouderwetse poppen en marionetten kan ze ook niet tegen. Best raar eigenlijk. Verder heeft ze ook helemaal geen angsten. Horrorfilms en bloed vindt ze zelf vermakelijk. Ach ja...
Ik ga nu even geschiedenis doorkijken voor mijn proefwerk morgen.

Liefs, Sophie.


Ze houdt het vast niet langer dan een week vol zonder eten.

Reageer (1)

  • Frodo

    Zonder eten zou ik echt.. nu ja, ik zou echt doodgaan! Chocola, snoepjes.. jumm ^^
    snel verder! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen