Toen alles was opgeruimd en schoon was besloot ik om me even snel te douchen. Ik pakte mijn spullen, zei iedereen gedag en liep naar mijn eigen appartement. Ik dumpte mijn tas op m'n bed, gooide mijn Pyjama in de was en stapte onder de douche. Ik waste alle poedersuiker uit mijn haar en neuriede een liedje. Het was een liedje van Glee: loser like me. Opeens kreeg ik de tekst in mijn hoofd. "yeah, you may think that I'm a zero" mijn gedachtes dwaalden af. Het liedje was tegen pestkoppen! Dit lied ging ik zingen, op het concert, bedoeld voor Camille. Ik had mijn tweede lied gevonden! Ik droogde me snel af en kleede me aan. Snel ging ik terug naar 2J. De rest had zich ondertussen ook al aangekleed en zat op de bank te kletsen. Ze hadden hun slaapmatjes al opgeruimd, zelfs de mijne. Ik ging bij de rest zitten. "Aah, nu Naomi er weer is, kun je ons je idee vertellen!" zei Kendall tegen Gabriëla. Blijbaar had ze het over haar idee gehad. "OKé, ik had het idee om aan Mrs. Collins te vragen of we een concert mogen organiseren. Iedereen die wat wil zingen, mag wat zingen." legde Gabriëla enthousiast uit. Iedereen begon door elkaar heen te praten, totdat Kendalls mobiel ging. Hij nam op en liep weg, zodat wij gewoon door konden praten. "Het lijkt me echt vet leuk om dan te zingen!" zei Melody. Iedereen knikte instemmend. "Laten we vragen of we het over een week of twee kunnen organiseren." zei Gabriëla. "Dat gaat neit lukken." Kendall kwam binnenlopen. "Waarom niet?" vroeg Gaab. "OMdat Gustavo over een week een tour voor ons heeft gepland." Volgens mij vonden de jongens het niet echt leuk. "Maar dat is toch leuk?"vroeg ik voorzichtig. James antwoorde op mijn vraag:"Ja, het is leuk om op te treden, maar ook supervermoeiend. En je word echt doof van al die meiden die gillen, en ik haat die spandoeken waar dingen opstaan als:"James, do u wanna be my b-b-b-boyfriend?" Ze denken daar iets mee te bereiken." "Tja...dat is waar.." mompelde ik. "En dan komt er ook nog bij dat we allemaal, behalve Carlos, een vriendin hebben. En die gaan we missen." James sloeg meteen zijn arm om Nicole heen. Carlos keek sip, alsof hij er van baalde dat hij geen vriendin had. Kendall werd nog een keer gebeld. Hij nam zuchtend op en liep weer weg. Nog geen minuut later kwam hij terug. "We moeten naar de studio." zei hij. De jongens stonden op en Kendall stuurde ons weg. We moesten tenslotte wel uit hun appartement.
Toen we de jongens gedag hadden gezegd, vroeg Nicole aan Melody:"Eh...moet jij eigenlijk niet naar school?" Melody haalde haar schouders op. "Ik heb vandaag vet veel tussenuren dus ik had er geen zin in." Ze dacht even na en zei toen enthousiast:'Ik heb zo drama, jullie kunnen wel mee komen. MIjn leraar vind dat vast niet erg." "Cool! Dat lijkt me zo gaaf!" riep Gaab gelijk enthousiast. Mij leek het ook echt super en zo te zien had Nicole er ook geen probleem mee.

~Zo, weer een hfdstukje klaar. IK ben nog steeds ziek, maar ik kan niet teveel achter pc omdat ik daar hoofdpijn van krijg:/ Hope you enjoyed it!~

Reageer (4)

  • Lucid

    Fuck yeah!
    Ben door James Diamond geknuffeld *beeldvermogen*
    *Toetsenbord ondergekwijld*
    HIJ DOET HET NOG!
    Snel Verder!!
    Ik wil drama les volgen mevrouw Mitchel!
    xxxhvj

    1 decennium geleden
  • LiLiDuckface

    i enjoyed your chapter!!xDxD

    1 decennium geleden
  • Kjalaney

    LEEUUUK (:

    1 decennium geleden
  • xCarefull

    ahhhhhw vedeeer!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen