Twentynine.
Waarom moet ik nu een jaar jonger dan hem zijn? Zuchtend liep ik door het hek en keek om me heen of ik iemand bekends zag. Ik zag twee rode hoofdjes. Ik perste me door de menigte heen, plette bijna twee eerstejaars en vier andere zesdejaars. Toen ik zag dat het niet Ronald en Ginny waren verscheen er een grote glimlach op mijn gezicht. "Pardon, kan ik misschien een paar spijbelsmuldozen krijgen?" Zei ik met een zware stem. Fred draaide zich om waarbij hij bijna George op de grond duwde en glimlachte. Na me uitbundig gekust te hebben tilde hij me op. "Ga je me erg missen." Ik knikte zielig. "Gaan jullie Zonko's nu kopen?" Fluisterde ik zachtjes. "Ik denk het niet." Het fluitje ging en met tegenzin lieten we elkaar los. "We zien elkaar zeker nog?" Vroeg hij zacht. "Natuurlijk. Ik schrijf je iedere week als we naar Zweinsveld mogen." Ik kuste hem voor de laatste keer en rende hobbelend me mijn koffer de trein in. Ik zocht een plekje bij Luna Leeflang en Ginny. Ik was vorig jaar goede vrienden geworden met Luna, ik snapte niet dat ze haar Lijpo Leeflang noemde! Ze was misschien een beetje raar maar het was een echte lieve meid, ze stond altijd voor je klaar. Nog nadromend over onze laatste kus keek ik uit het raam. Daan Thomas kwam binnen. "Heey, schoonheid." Zei hij tegen Ginny. "Jimmy? Draco Malfidus zocht je." Ik zuchtte en stond op. "Welke kant, Thomas?" Hij wees naar rechts. "En naar rechts gaan we!"
Na een kwartiertje zoeken had ik hem gevonden. "Wat wil je, Malfidus?" Draco zat alleen in een coupé. Er waren vreselijk weinig mensen op school dit jaar. Dus er waren veel coupés bijna leeg. Ik ging zo ver mogelijk van hem af zitten. Hij schoof dichter naar me toe. Ik zag een blinkende prefect badge op zijn borst blinken. "Vind je hem mooi? Hij is net zo mooi als jou, vind ik." Ik grijnsde. "Dan vind ik hem lelijk!" Draco drukte zijn lippen ruw op de mijne. Ik stompte hem in zijn maag. "Ga jij die trol van een Patty Park zoenen!" Riep ik en rende de coupé uit.
Reageer (1)
verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geleden