Foto bij Part 51

Ik schreef gewoon meer in Frankrijk dan in België. :x

~Melody Hope Turner

John en Nicole Fruits waren twee vijftigers met grijzende haren. We werden vriendelijk begroet nadat we ons hadden voorgesteld als 'vrienden van Anaïs'. Nadat Louis met de deur in huis was gevallen door het koppel te vragen of ze vakantiehuisjes hadden, keken ze ons raar aan en vroegen waarom we dat wouden weten. "Euh..." mompelde Chelsea. "We can't find her." Dat maakte Anaïs' ouders echter alleen maar ongerust tot Niall hun verzekerde dat er niets aan de hand was.
Na een uurtje stonden we eindelijk buiten met het adres van het vakantiehuisje van de familie Fruits in Frankrijk. Zo snel mogelijk vertrokken we met het busje naar het vliegveld waar de jongens een 'last minute flight' versierd kregen zodat we er zo snel mogelijk zouden zijn. In het vliegtuig zat iedereen vol spanning. Wat als Anaïs en Zayn daar niet zouden zijn? Wat moesten we dan? Ik probeerde er niet aan te denken en tuurde door het raampje naar buiten in de dichte wolkenzee. Ik sloot mijn ogen en probeerde wat te slapen.
"Melody?!" Met een ruk schrok ik wakker. Louis keek me serieus aan en deelde mee dat het vliegtuig begon te landen. Zodra dat gebeurd was, snelde ik met de rest naar buiten waar we een taxi tot stilstand brachten. Natuurlijk pasten we nooit met z'n allen in die auto dus besloten Harry, Chelsea en ik te gaan. Snel drukte Chelsea nog een zoen op Liams lippen voor ze mij en Harry in de auto vergezelde. Zo vlug mogelijk drukte ik het papiertje met het adres in de handen van de taxi chauffeur terwijl Harry hem een briefje van 50 toestopte. Dit was veel te veel, maar op deze manier kreeg hij de chauffeur zo ver zich niet aan de snelheidslimieten te houden. Hierdoor duurde de rit niet lang en al snel zagen we het bos opdoemen dat zich aan de straat van het huisje bevond. De taxi schuurde de straat in en hield halt voor het nummer. Meteen zagen we dat er iets mis was, want dikke rookwolken ontsnapten uit openstaande ramen, de schoorsteen en de voordeur. Tussen deze rook waren felle oranje vlammen duidelijk zichtbaar.

Reageer (8)

  • XxLxX

    Ooh mijn god!! Ze wil Zayn verbranden 0.0
    Doe er wat aan! Snel! *hint* *hint* snel verder gaan (:
    'Xx.

    1 decennium geleden
  • Prikkeldraad

    oeh spannenr snell verderr

    1 decennium geleden
  • Snowcastle

    =O vuur...
    Blijf nog lang in Frankrijk, heel lang!

    1 decennium geleden
  • xmajorie

    shit, wat gaat er gebeuren?

    1 decennium geleden
  • Soundwave

    NIET GOED NIET GOED!!
    VUUUURRR!! 0.o *superA3*
    xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen