Foto bij 025

Zacht duwde Justin me naar achteren op het bed, met zijn lippen op de mijne. Beelden van zo'n 10 minuten geleden vlogen door mijn hoofd.
'Stop,'hijgde ik.
Verbaasd knipperde Justin met z'n ogen. 'Wat?'
Ik duwde hem voorzichtig naar achteren zodat we gewoon tegenover elkaar op mijn bed zaten. 'Ik kan dit niet, Justin,'mompelde ik.
'Wat niet?'vroeg hij niet-begrijpend. Zacht wreef hij met z'n duim over mijn arm. 'Wat is er?'
'Ik heb je bedrogen,'flapte ik er meteen uit.
Hij trok zijn arm terug alsof ik hem geëlektrocuteerd had en keek me zwijgend aan. 'Je hebt wat?'vroeg hij dan ongelovig.
'Ik heb je bedrogen,'herhaalde ik, nu iets luider.
Nu keek hij me aan alsof ik hem een klap in z'n gezicht had gegeven.
'Het spijt me vreselijk,'mompelde ik. 'Ik weet niet waarom ik-'
'Ben je met hem naar bed geweest?'
'Met wie?'
'Robbie,'zei Justin rustig.
'NEE!'riep ik uit. Ik sloeg mijn handen voor mijn mond in een reflex. 'O, god, Justin, ik-' Mijn handen schoten naar de zijne, maar hij kromp in elkaar en schoof een beetje bij me vandaan.
'Met iemand anders wel?'
'NEE!' Ik gilde het bijna. 'Ik ben niet met iemand naar bed geweest,'kreunde ik, 'ik heb met iemand gekust.'
'Met Robbie,'knikte Justin meteen.
Even was het stil, terwijl Justin's blik onderzoekend over mijn gezicht gleed en ik geen poging deed het te ontkennen.
'Robbie dus,'bevestigde hij dan zelf.
Ik keek hem van onder mijn wimpers aan, maar sloeg meteen mijn ogen weer neer, toen ik zijn blik zag. Hij was boos. Woedend. Maar erger nog, hij was ook teleurgesteld.
'Sorry,'fluisterde ik, terwijl de eerste tranen over mijn wang liepen.

Sorry voor het lange niet-posten, maar ik word er echt gek van dat Q niet werkt en niemand mails krijgt en zo, of zijn er mensen die wel mails krijgen? Ik allezinds niet :(
Maar goed, hope you liked it! ;D

Reageer (3)

  • VANILLABIEBZ

    aww.. Ik vind het best wel zielig o:
    voor ze allebei. yup

    1 decennium geleden
  • xsexyturtlex

    verderrrr

    1 decennium geleden
  • lalita

    Nope, ik krijg ze ook niet! Zoooooooooo irritant! O.o
    Snel verder! Ze mogen niet uit elkaar gaan!! Ö

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen