Foto bij Teardrops [Tom Kaulitz story] #15

LALALA
deze is wel kort maar wat maakt dat uit XD
hier is de rest
we waren gebleven bij Bella die voor je deur stond. Dit keer bekijken we het verhaal in Bella's POV XD

Bella POV:
'Aan de kant trut.', zegt je terwijl je Scarlett woedend wegduwt. 'Waar is mijn vriendje.' 'Wie zegt dat jouw vriendje hier is?' 'Geen spelletjes met mij spelen slet, ik zie zijn auto voor de deur.' 'Hoe weet je dat hij hier is, en hoe weet je in hemelsnaam waar ik woon.' 'Ik heb zo mijn bronnen.', zeg je misterieus. Scarlett kijkt je raar aan. Je zucht. 'Tommie!', roep je met een zoete stem. Op dat moment komt een verbaasde tom naar beneden lopen. 'Bella?', vraagt hij. 'Ja, natuurlijk Bella wat dacht jij dan?', snauw je met een glimlach. 'Je hebt je haar geverfd.' 'Vind je het leuk?', vraag je onzeker. 'Tuurlijk.', zegt hij met een knipoog. Je kijkt naar Scarlett die nogal jaloers terug kijkt. 'Je had me belooft om vandaag iets leuks te gaan doen.', zeg je met pruillipje tegen Tom. 'Echt waar?', vraagt hij. Tuurlijk niet ik wil gewoon die slet jaloers maken. 'Jwa! ben je dat vergeten?' zeg je met een pruillip en een trieste blik in je ogen. 'Uhh.. Neee neee, uhm laten we dan maar gaan?', vraagt hij. Kan die slet nog jaloerser kijken? 'Ja.', zeg je grijnzend. 'Betekent dat dat je nu weg gaat?', vraagt Scarlett een beetje bedroeft aan Tom. Tom kijkt bedroeft terug maar dan krijgt hij opeens een glimlach. 'Wil je misschien mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd!' Darn Tom waarom vroeg je dat nou 'Als jij dat goed vindt?', vraagt Scarlett aan jou. 'Het is wel goed.. maar ik had eigenlijk iets anders in gedachten iets in mijn slaapkamer..' Tom zal de verleiding vast niet kunnen weerstaan 'Cool! Ik ben dol op twister! Dat kunnen we ook hier doen, ik pak het spel wel!' Wtf?

Reageer (2)

  • Withpassion

    omg whahhahahah twister xD

    xxx.

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    omG xD hahahah masterliJk!

    snel verderr(A)
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen