Foto bij why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 46

Reacties? (A)

Je wist al meteen wat hij wou zeggen. Andrew: je hebt met hem gekust, is het niet. Je voelde het bloed naar je wangen gaan. Andrew: ja dus. Jeffrey: met die Tom? jij: ja met Tom, nu goed. Annelies: en zijn jullie nu een koppel? jij: ik weet niet. Je keek meteen naar je voeten. Andrew: oké ander onderwerp. Jeffrey kreeg het ook door. Het onderwerp koppels was namelijk gevoelig voor je. Tegen Annelies had je dat ook al gezegd maar zij wist natuurlijk niet dat je het je zo hard aantrok. Je pakte je pakje sigaretten en stak er nog snel één op voor de bel zou gaan. Je sigaret was net op toen de bel ging. Je ging meteen naar je lokaal toe samen met Annelies, Andrew en Jeffrey. Je wou het lokaal binnengaan tot er iemand je opzij duwde. Megan: oh oeps, wat dom van me. Je keek haar kwaad aan. jij: je bent inderdaad achterlijk! Ze keek je nu verbaast aan, net als heel de klas. Zo’n uitbarsting waren ze al lang niet meer van je gewend. Het was al jaren geleden. Maar je ging niet meer over je heen laten lopen. En al zeker niet Megan. Megan: wel, wel Demi toch. Je hoeft niet boos te worden. Jij: pardon?! Jij bent hier de bitch van de school en het wordt hoog tijd dat dit eens gaat veranderen! Ze keek je verbaast aan. jij: weet je wat, het wordt tijd dat ik mijn eer terug krijg. Nu was jij degene die haar opzij duwde en je ging ergens achterin het lokaal zitten. Ze vroeg er zelf om.

Reageer (2)

  • jumbielove

    verder gaaaaaan

    1 decennium geleden
  • MAK3Y0URM0V3

    Ghehe, hard voor Megan
    Snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen