Teardrops [Tom Kaulitz story] #14
HIHI ik
SUPERSAAI dus hier komt het volgende deel.
Dad?
Tom POV
‘Tom houdt op!’, zegt Scarlett lachend vanonder jou terwijl je haar kietelt. ‘Ik houd pas op als je toegeeft Scarlett.’ ‘Nooit!’ ‘Dan ga ik wel verder.’ Zeg je tegen haar. Scarlett zet een grappig gezichtje op. Je moet er zo hard van lachen dat je je evenwicht kwijt raakt. Scarlett neemt hier gebruik van en is plotseling boven op jou. ‘Zo nu kun je me lekker niet meer kietelen, maar ik kan jou wel kietelen.’ ‘Dat ga jij niet doen.’ ‘Waarom zou ik dat niet doen?’ ‘Ik kan een stel gillende fans op je afsturen.’ ‘OEEH wat ben ik bang.’, zegt Scarlett sarcastisch. ‘Geef maar toe je bent wel bang.’ Scarlett kijkt je aan en ze buigt voorover. Net voordat ze haar mond wil open doen om iets te zeggen wordt de deur bruut opengegooit. ‘Scarlett wat doe jij.’, hoor je een mannenstem zeggen. Je kijkt naar de deuropening er staat een man van rond de 40 in. ‘Pap?’, vraagt Scarlett verbaast. ‘Jij gaat gelijk mee naar huis jongedame.’, zegt de man die Scarlett’s vader blijkt te zijn. ‘Pap, ik blijf hier wonen, met mama.’ ‘Met mama, ze let niet eens op je. Ik heb je 1 week niet gezien jij gaat naar je moeder toe en kijk je ligt al op een wildvreemde jongen die je minstens 3 dagen kent.’ Scarlett merkt nu in welke positie we zitten. Ze bloost en gaat van me af. ‘Pap ik blijf hier, ik ga echt niet terug naar jou en dat mens.’ ‘En waarom dan niet?’ ‘Weetje wat ze met me heeft gedaan nadat u weg was? Ze heeft me mishandelt. Ik zet nooit meer in voet in dat achterlijke huis terwijl zij er nog in zit, En daar wonen gaat nooit gebeuren.’ Wat heeft die vrouw gedaan? Kijkend naar Scarlett dwaalt die vraag in je hoofd rond.
Scarlett POV
‘Scarlett liefje het spijt me dat wist ik niet.’, begint je vader. ‘Jij durft zeg, zomaar hier binnenkomen terwijl je niet eens weet waarom ik weg ben. Altijd kies je haar kant nu zeker aardig doen, zodat ik met je meega wat ik dus echt niet ga doen, maar als ik zou meegaan wedden dat je me dan weer niet zou geloven? Wedden dat je weer haar kant zou kiezen? Denk daar maar eens over na.’ Met dat loop je de kamer uit. Stiekem heel trots op jezelf.
TRIIING
Je loopt naar de bel. Je gezicht geschokt als je de persoon in de deuropening ziet.
Bella..
Op het plaatje dat is Bella. Ik heb gekozen voor Miley Cyrus omdat ik Miley stiekem niet kan uitstaan
Reacties?
Kritiek?
Ideeën?
Reageer (2)
maak je maar geen zorgen ik heb ook haat aan miley
1 decennium geledenhij is super geschreven
xx.
Niceee:D
1 decennium geledenleuk stuk ^^
snel verderr(A)
xxx