Jimmy Neutron op nickelodeon Zijn hoofd is echt de perfecte eikel (l)
MAAR oke hopelijk is het leuk (a)

Make a wish
Scarlett werd midden in de nacht wakker door de regen die kletterde tegen de ramen. Ze keek naar buiten het zag er vredig uit. Ze keek naar de heldere lucht met donkere wolken. De maan was ondanks de wolken goed te zien. En de sterren straalde in de lucht. Toen zag ze het, een vallende ster. Men zegt dat als je een wens doet als je een vallende ster ziet, die wens uitkomt, maar alleen als je die wens aan niemand vertelt. Dat deed Scarlett, ze deed een wens een wens die niemand zou verwachten van haar. Na nog lang kijken naar de sterrenhemel liep ze weer naar bed. Het geluid van de kletterende regen werd beter. Ze viel in een diepe slaap met een droom. Een leuke droom. Een droom over haar, Tom en een grote bak met ijs. Alles waar ijs invoorkomt is leuk dus dat was wel te verwachten. Bella werd die avond ook wakker van de regen. Ze keek naast zich en zag Tom. Zo verliefd als nu was ze nog nooit geweest, maar volgens mij vindt Tom haar niet leuk. Sjokkend loopt ze naar het raam en kijkt naar buiten. Ook zij zag de vallende ster en ook zij deed een wens. Maar deze wens was egoïstisch en gemeen, zou hij uitkomen? Zij liep met een grijns naar het bed van Tom en legde zich naast hem neer. Tom's armen gingen gelijk om haar heen. Bella hield van dit gevoel. En door Toms regelmatige ademhaling en zijn lichaamswarmte viel ze in slaap. Hopend dat haar wens uit zou komen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen