Teardrops [Tom Kaulitz story] #10
Deeel 10 het regen super erg op dit moment in rotterdam. Ik wil huppelen in de regen (a) maar dit is Te erg
x
Almost a real kiss
'Meiden jullie moeten gaan', zegt de bewaker die binnenkomt. 'Ah het was net zo gezellig', zegt Bella met een grijns. 'Die ga ik even boos maken', denkt Scarlett. 'Ana, Scarlett we krijgen jullie telefoonnummers toch wel? kunnen we contact houden', zegt Bill. 'Tuurlijk Billyboy.' zegt Ana en ze toets haar telefoonnummer in het mobieltje van Bill, Scarlett doet hetzelfde. 'Krijg ik jou telefoonnummer niet Scarlett?' vraagt Tom met een pruillipje. Scarlett pakt een pen uit haar tas en schrijft haar telefoonnummer op de wang van Tom. Tom stribbelt niet tegen. Hij kijkt diep in de ogen van Scarlett. Als Scarlett klaar is met schrijven kust ze hem gevaarlijk dichtbij de mond. Bella's gezicht wordt steeds roder van woeder. 'Dag Tom', fluistert Scarlett in zijn oor. Ana loopt nog naar Gustav en geeft hem een klein kusje. Gustav bloost. Ana en Scarlett zeggen nog gedag en lopen dan samen arm in arm achter de bewaker aan. 'Zat jij daarnet te flirten met Tom?' vraagt Ana nieuwschierig. Scarlett schudt haar hoofd. 'Ik wilde die Bella gewoon een beetje jaloers maken,' liegt Scarlett. De helft ervan was waar maar stiekem wilde ze het zelf ook. 'Dat is heel goed gelukt zag je haar gezicht toen je hem bijna op de lippen kuste. Dat was zo gaaaf.' Toen ze in de auto van Ana waren reden ze weg in stilte beide te moe om iets te zeggen beide denkend aan hun belevenissen vandaag. Ana denkend aan Gustav en de connectie tussen hun. Scarlett denkend aan Tom. Thuis aangekomen zeiden ze elkaar gedag en gingen hun eigen huis in. Het laatste waar Scarlett aan dacht kon je beschrijven in 1 woord. 1 Naam eigenlijk, Namelijk Tom.
Er zijn nog geen reacties.