Teardrops [Tom Kaulitz story] #9
Oeeeh chalkzone ofzo op nickelodeon echt sexy
x
Awkward!
Het concert is net afgelopen. Met haar hoofd in de wolken doet Scarlett een poging om maar buiten te lopen. 'Scarlett kom je nog?' vraagt Ana. 'Hoezo lijkt het netalsof de stem van achter komt en niet voor mij.' Scarlett kijkt achter zich. 'Jij bent degene die haarnaartoe moet komen de uitgang is deze kant.' zegt Scarlett. 'Ja dat weet ik ookal maar de meet & greet remember?', zegt Ana. 'We gaan geen meet & greet crashen, hebben jij en Gustav niet genoeg mindseks gehad?' Ana wordt rood. 'Ik zag jullie wel staren in elkaars ogen hoor.' zegt Scarlett. Nadat ze dit heeft gezegt steekt ze haar tong uit. Ana wordt steeds roder en roder. 'Kom nou maar, en we gaan deze meet&greet niet crashen we hebben pasjes hup in beweging' zegt Ana. Scarlett volgt Ana en dan komen ze bij de bewaking. 'Wat doen jullie meisjes hier?' 'Wij beste heer,' begint Scarlett. 'Hebben een meet & greet met Tokio Hotel!' maken ze bijde overenthousiast af. Ze laten de pasjes zien en de man brengt hun naar de kamer waar Tokio Hotel (en de slet) is. De man wilt de deur openen maar Ana houdt hem tegen. 'Beste heer, het is beleeft om eerst te kloppen', zegt ze op haar aller bekakst. Scarlett kan haar lach net nog inhouden. Maar als ze het verbaasde gezicht van de man ziet kan ze het niet meer inhouden. De man loopt weg en laat hun allebei achter, achter de deur van de kamer. 'Aan jou de eer om te kloppen Ana', zegt Scarlett. Ana klopt en doet de deur open. Daar zien ze Gustav nog wat drummen, maar als hij Ana ziet denken ze weer vieze dingetjes. Bill praat met George en Tom geeft Bella een grondig onderzoek waarbij hun tongen zich in elkaars keel bevinden. Even voelt Scarlet zich verdrietig maar daar zet ze zich overheen en gaat zitten tussen Bill en George. 'Waar praten jullie schatjes over?' vraagt Scarlett aan Bill en George. 'We praten over een meisje die dacht dat we geobsedeerde fans waren.' zegt George met een grijns. 'Het spijt me hoor sweeties maar jullie zagen er toen niet zo knap uit als nu', probeert Scarlett. 'Hou maar op met flirten Scarlett' zegt George. 'Ik ben niet aan het flirten met jou George' 'Ja George Scarlett flirt alleen met mij.' mengt Tom zich in het gesprek. Bella kijkt Scarlett boos aan. 'Sinds wanneer zijn jullie opgehouden met elkaar te betasten?'vraagt Bill. 'Sinds ik zin heb om Scarlett te betasten.' beantwoord Tom zijn vraag simpel. Scarlett bloost. 'Tommie doe nou niet zo gemee-een' zeurt Bella met een babystemmetje. Tom negeert haar. Een ongemakkelijke stilte heerst er in de ruimte.
Er zijn nog geen reacties.