Teardrops [Tom Kaulitz story] #8
OEEEEH ik heb zin om verder te schrijven . levenloos vandaag.
x
Falling for you literaly
Het concert is al een uur bezig. Ana en Scarlett zingen op volle borst mee. Scarlett betrapt zichzelf erop vaak naar tom te staren. 'Scarlett staar niet zo die jongen heeft een vriendin het is dan wel een slet maar hij heeft een vriendin' fluistert Ana in Scarlett's oor. Niet dat Scarlett het kan horen door al de muziek. Ze blijft staren, todat Tom haar betrapt en recht in haar ogen kijkt. Hij glimlacht en Scarlett wordt roder dan een tomaat. Scarlett wendt haar blik met moeite af van Tom en kijkt naar de rest van Tokio Hotel. Ze ziet dat Bill geniet van het zingen, George een meisje met zijn ogen uitkleedt en Gustav haar kant op kijkt. Maar hij kijkt niet naar haar hij kijkt naar Ana en zij kijkt hem recht in de ogen aan 'Hmm interessant,' mompelt Scarlett. 'Goed chantage middel' denkt ze terwijl er een grijns op haar gezicht verschijnt. Opeens ziet ze een meisje een knuffelbeer op het podium gooien. verder besteedt ze erg geen aandacht aan. Tom komt naar voren en struikelt over de knuffel en valt van het podium af. Recht op Scarlett. Bill stopt met zingen en kan zijn lachen net nog inhouden. Ana knipoogt en ik schudt mijn hoofd voor haar. 'Scarlett wil je dit echt doen voor al die mensen?' vraagt Tom met een gemene grijns aan Scarlett. 'Oh ja Tom ik wil hete seks met je nu op deze plek.' zegt Scarlett sarcastisch voordar ze hem van zich afduwt. 'Ach oversekst kindje van mij', zegt hij tegen Scarlett voordat hij haar wang kust.' De slet oftewel Bella stuurt Scarlett een dodelijke blik als Tom het podium weer opgaat. Scarlett voelt aan de wang waar Tom haar net heeft gekust. Terwijl ze dat doet voelt ze vlindertjes in haar buik. 'Nee ik kan toch niet verliefd zijn op Tom? Ik ken hem pas net!!' Ze schudt de gevoelens van zich af en hoort dat het concert verder is gegaan. Ze kijkt naar Tom en voelt de vlinders weer maar ze duwt ze weg. Maar als Tom naar haar knipoogt weet ze het zeker. Ze begint verliefd te worden op deze sukkel.
Er zijn nog geen reacties.