Okeeeee ik heb niks te doen. Nu begint Barnyard die film van Fairy Odd Parents was leuk.'Otis je moet iets doen, Big laat de hele stal weer stinken'

The boobjob
'Oh neeee deze rij is veel te lang hoe komen we nu inhemelsnaam helemaal vooraan' zegt Ana kijkend naar een rij waar hoogstens 30 mensen in staan. Ana rent snel naar het einde van de rij, terwijl Scarlett kijkt wat Ana aan het doen is. 'Scarlett kom je nog!' roept Ana. Alle meisjes uit de rij kijken Scarlett aan. Heel hard schreeuwt Scarlett:' Ik hoor niet bij haar!' Ana begint te lachen en Scarlett loopt langzaam naar haar toe en gaat naast haar in de rij staan. Na 2 uur gaan de deuren van de concertzaal eindelijk open. 'Nog maar 2 uur! en dan begint het concert' zegt Ana terwijl ze haar kaartje laat zien. 'Dit wordt echt zo cool.' zegt Scarlett terwijl ze haar kaartje laat zien. Ze lopen samen de zaal binnen en gaan helemaal voor staan. 'Ik verveeel me,' zegt Ana voor het eerst op een normale toon. 'Wow, voor het eerst zei je iets op een normale toon!' zegt Scarlett blij. 'Nou en,' zegt Ana direct na ze dat heeft gezegt steekt ze haar tong uit. 'Kijk eens achter je,' zegt Ana. Scarlett kijkt achter zich en ziet een meisje in een veel te kort rokje. 'Het is 16 graden en het regent steeds.'begint Ana, 'Hoe duur zouden die tieten kosten, ik denk er namelijk aan om mijn tieten wat groter te maken, wat denk jij?' maakt ze af terwijl ze haar tieten aanraakt. Scarlett proest het uit. Ana begint ook te lachen. 'Wat is er zo grappig?' horen ze een jongenstem vragen. 'HAHA er is hier zo'n meis--AHAH en die tieten en HAHHAHAAH' probeert Scarlett maar door het lachen kan de jongen niks verstaan. 'Schatjee', horen ze opeens een meisjesstem zeggen. 'Bella, ga je mee backstage.' 'Tuurlijk Tom' zegt de irritante stem weer. Scarlett kijkt naar hun. Is dat niet Tom Kaulitz? Haar mond valt open. 'Scarlett doe je mond dicht anders komen er nog vliegen in, waar kijk je eigenlijk naar?' vraagt Ana. Ze volgt Scarlett's blik. 'oh-my-god! Tom Kaulitz', fluistert ze. Tom kijkt om en herkent Scarlett. 'Zo Scarlett, geloof je nu wel dat ik Tom Kaulitz ben of ben ik nog steeds een geobsedeerde fan?' Hij knipoogt en loopt dan weg met 'Bella'. 'Ken jij hem? want hij kent jou naam. Niet te geloven jij kent hem OMG hoezo weet ik dat nu pas. Hoezo zeg je niet even hè Ana ik ken Tom Kaulitz.' zegt Ana hyper maar Scarlett let niet op. Ze is diep in gedachten.

Reageer (1)

  • Pixie

    Snel verder:D
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen