Teardrops [Tom Kaulitz story] #6
Ik heb opeens inspiratie door naar 123 pinquins te kijken op nickelodeon - heeft niks beters te doen want ligt ziek op bed nouja ik hoest 7x in 1 uur >_> niet echt ziek maar oke -
Pink is the best colour for a car
Scarlett wordt wakker om half 4. Ze kijkt om zich heen en ziet dat ze nog de helft van al haar spullen moet uitpakken. Ze loopt naar haar koffers en begint alles uit te pakken. Zou haar vader weten dat ze hier voor altijd gaat wonen? Ach al weet hij het, het zal hem niks schelen. Om 4 uur ben je klaar met uitpakken en doet haar tv aan. Alex Pettyfer is op tv. 'Wat is hij toch lekker' mompelt Scarlett. Ze loopt naar beneden om een ijsje te halen en ziet haar moeder druk aan de telefoon. 'Heey lievie.' zegt ze terwijl de telefoon nogsteeds aan haar oor is. 'Nee niet jij Gretchen' zegt ze dan opeens. Scarlett lacht naar haar en loopt dan naar de keuken. Net als ze de koelkast wil open doen gaat de bel. Ze doet de deur open en ziet een hypere Ana staan. 'Nog maar 2 uur ik dacht misschien kunnen we daar eerder naartoe.' zegt ze glimlachend. Maar als ze ziet dat je nogsteeds dezelfde kleding draagt verstijft ze. 'Jij...' begint ze.'Als jij je niet nu aan gaat kleden dan.. dan kleed ik jou aan.' zegt Ana met een duivelse glimlach. 'Laat maar Scarlett ik zoek je kleding uit doe je haar en je make-up en daarna gaan we naar het concert. Hup ga je haar wassen ik zoek je kleding uit.' Scarlett zucht en doet maar wat Ana zegt. Ze loopt naar de badkamer en wast haar haar. Als ze klaar is droogt ze het en fohnt ze haar haar. Daarna loopt ze naar haar slaapkamer en ziet Ana daar staan met een setje kleding in haar hand. 'Trek dit aan en daarna doe ik je haar', zegt ze blij. Je trekt de roze skinny met zwarte ruitjes aan met een zwarte tanktop waarop in grote zilverkleurige glitterige (hihi glitterige leuk woord) letters staat: Hating me won't make you pretty. Daarbij draagt ze pumps met zo'n gat aan de voorkant, zodat je een deel van de tenen ziet (geen idee hoe dat heet). Je kijkt in de spiegel. 'Het ziet er best wel leuk uit hoor Ana maar hierop kan ik echt niet lopen.' 'Waarom heb je het dan gekocht?' 'Nou omdat deze pumps gewoon beeldig zijn.' Ana lacht. 'Gaan we nog of hoe zit dat?' 'OMG wij gaan ECHT naar een concert van Tokio Hotel!' roept Scarlett blij. 'Eindelijk ik dacht al wanneer wordt ze er nou eens enthousiast over welke is volgens jou de allerlekkerste.' Scarlett denkt na. 'Tom,' zegt ze dromerig. Ana grinnikt. 'Gustav is veeel lekkerder veel met drie e's' 'Droom maar lekker verder Ana.' Arm in arm lopen ze naar een auto. 'Ana hoe gaan we er eigenlijk naartoe?' vraagt Scarlett. 'Met de auto duh! Ik heb me rijbewijs vorige maand gehaald.' zegt ze blij. 'No offense maar.. Ik durf niet echt met jou in een auto te zeggen.' 'OOOH' zegt Ana nepbeledigd. Ze geeft Scarlett een klap op haar achterhoofd en doet haar auto open. 'Wat vind je van de kleur van mijn prachtige auto' zegt Ana glimlachend. 'Super Hip', lacht Scarlett die nu pas merkt welke kleur de auto is.
In een zacht roze auto rijden Ana en Scarlett naar het concert discussiërend over het wel een goed idee was om Ana te laten rijden.
Reageer (2)
Mooii <3 Snel verderr x
1 decennium geledenSuperr:D!
1 decennium geledenleuk stukk ^^
I likee it:D
snel verder(A)
xxx