De eerste hoofdstukken zijn altijd slecht he!
en ben nog een jonge schrijven en moet nog veel leren!maar i hope you like it!(l)

4.30 u in de ochtend.Samen met een paar vriendinnen was ik klaar om naar Londen te vertrekken.We hadden kaartjes voor het concert van One Direction en Backstage -pasjes!Ik was echt zo blij toen ik ze kocht!Ik ging samen met 2 van mijn aller beste vriendinnen!Greet en Anne.Greet was net als mij een echte 1D fan.Anne ook maar ze begon niet altijd te gillen als 1D op de radio of tv kwamen."Waarom vertrekken die vliegtuigen altijd zo vroeg?"Geeuwde Anne."Het is toch goed!"Gilde ik opgewekt."Maar het concert is pas om 20.00u 's avonds.Waarom gaan wij in godsnaam om 4.30u naar Londen?"Mopperde Anne."Kop op Anne"Zei Greet."Dat is juist super goed zo vroeg!We moeten lang vliegen,eer we in Londen zijn!
Dan als we daar zijn nog eens naar het hotel.En als alles klaar is dan..."Vulde Greet nog aan."Dan wat?"Vroeg Anne.Ik en Greet keken elkaar aan met een brede glimlach riepen we echt mega hard:"SHOPPEN!!!!"En plots was Anne wel wakker.Samen deden we een gek dansje.Iedereen keek ons aan alsof we gek waren.Maar hey!Ik was een meisje van 16,dat alleen zonder ouders met haar bff's op vakantie mocht en dan nog eens naar One Direction?!Het kon gewoon niet meer stuk!"Ja kijk dat is onze vlucht!"Zei ik opgewonden.Samen met alle koffers gingen we naar het vliegtuig.Hoe dichter we kwamen deste meer ik onder de indruk was."Zo groot en mooi!Vinden jullie ook niet meiden?"Greet vond het ook maar Anne?Ze zag er uit alsof ze een spook had gezien."Kom sweetie alles komt goed!"Zei ik tegen haar.Eenmaal in het vliegtuig werd het niet beter.We zaten dan wel met 3 plaatsen naast elkaar,ik aan het raam Greet in het midden en Anne aan het gangpad.Man wat zag ze er slecht uit!Volgens mij had ze vliegangst ofzo?"Alles in orde?"Vroeg een lieve stewardess."Mevrouw,ik denk dat onze vriendin vliegangst heeft."Zei Greet."Wel ik zal even iets brengen zodat ze wat rustiger word."En het hielp ook het was een soort kalmeringsmiddel voor als je bang had van iets.Er was nog maar een klein halfuur voorbij of ze lagen allebei al te slapen.Ik staarde maar wat uit het raam het was echt prachtig boven de wolken!En in no time lag ik ook al te slapen ik droomde over vanavond over One Direction en het backstage gaan.Daar was ik wel wat bang voor stel je voor dat het misgaat of dat ze ons niet leuk vinden?Pff het maakte niks uit alles ging perfect gaan en ik wist het nu al.De laatste woorden die ik dacht waren:Het gaat echt geweldig worden!Of het nu Harry was kan ook!

Reageer (5)

  • ConorMayniac

    O: ik heet Greet xD

    1 decennium geleden
  • tinapara

    super (H)

    1 decennium geleden
  • xHappyHoran

    Nice! (H)

    1 decennium geleden
  • LoveMeBack

    idd!ze is een gek klein ding dat niet zo gek is van 1D als van ons!XD

    1 decennium geleden
  • ZaynLover

    Hahah, onze Anne toch hé xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen