Deeel 5. Hopelijk is het niet te raar.
x(baby)

Crazy girl in my room overexcited. Why?
Scarlett loopt haar nieuwe kamer binnen. Het is veel groter dan die bij papa. Ze begint al haar kledin netjes op te vouwen en in de kast te zetten, totdat er iemand op de deur klopt. 'Binnen', zegt Scarlett. Er komt een meisje binnen met gekleurd haar loopt haar kamer binnen. 'Jij bent vast Scarlett, Ik ben Anabelle met 1 N, maar mijn vrienden noemen me Ana en ik denk dat wij hele goede vrienden gaan worden.' Anabelle lacht terwijl ze dat allemaal zegt. 'Je vraagt het je zeker af wat ik hier doe? Nou wij gaan naar een concert van Tokio Hotel, Ik ben je buurmeisje btw en sorry dat ik zoveel praat maar dat gebeurt als ik super blij ben. Dankzij jou mag ik naar het Tokio Hotel concert.' zegt ze zonder maar 1x te ademen. 'Jij moet echt blij zijn dat je stiefvader vrienden is met de manager van Tokio Hotel. We krijgen een meet&greet' zegt Ana supersnel terwijl ze op en neer springt. 'Uhmm Hallo ik ben Scarlett en ik heb geen woord verstaan wat je daarnet allemaal zei, ik raakte de draad al kwijt na wij gaan naar een concert met Tokio Hotel.' Ana grinnikt. ' Echt geweldig en ik moet echt wat minder cola drinken ik bedoel, zo hyper is niet echt leuk maar ga je kleding uitzoeken het concert begint over.. Hoe laat is het?' vraagt Ana blozend aan Scarlett. Scarlett kijkt op haar horloge. 'Het is 11 uur in de middag' Ana begint nu te flippen. 'We hebben nog maar 7 uur en dan moeten we ernaartoe rijden zodat we als eerste in de rij staan!' 'Jij hebt alles al gepland zeg, maar weet mijn moeder dat ik naar dit concert ga?' 'Wie heeft dit allemaal geregelt?' 'Nou nee je stiefvader... maar zij heeft het voorgestelt!' 'Dit gaat allemaal veel te snel, ik moet even liggen.' 'Ben je gestoord ofzo we hebben nog maar 7 uur!' zegt Ana, 'Het zal wel.' begint Scarlett mompelend. 'Maar ik ben nu even te moe, kom over 5 uur maar weer terug.' Voor Ana daartegen in kan gaan valt Scarlett in slaap. In een lange droomloze slaap.

Meet Anabelle
Naam; Anabelle
Leeftijd: 18
Likes:
[x] Drawing
[x] Gustav Schäfer
[x] Sun Glasses
[x] Shoes
[x] Shopping
Dislikes:
[x] Haters
[x] Nightmares
Looks:
Eyes: Brown
Haircolours: Blond, Pink and Black

Reageer (1)

  • Inviolable

    Superr:D
    hahaha xD een beetJe positiever kan Scarlett misschien ook wel doen xD..

    maar leuk en Goed stuk weer:D
    snel verderr(A)
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen