Teardrops [Tom Kaulitz story] #4
Ik kijk nu spongebob en toen zag ik Spongebob in de hand van de vliegende Hollander. Dat zag er best sexy uit maar nu deel 4
x
Very Big Fans
Vraag me niks over het plaatje ik weet zelf ook niet waarom ik dat nam.
'Fuck you fuck you fuck you very very much cause we hate what you do and we ha---' Scarlett kijk naar het nummer op het schermpje. Sinds wanneer belt dat mens haar? Ze laat haar telefoon maar gaan en kijkt naar buiten. Het regent de laatste tijd wel veel zeg. 'Mogen wij erbij komen zitten?' hoort ze mensen vragen. Ze kijkt de jongens aan Tom is er ook bij.'Oh wat leuk straks zijn ze allemaal als Tom' denkt Scarlett. 'Waarom?' vraagt ze dan. 'Nou, uhh je ziet er zo alleen uit en we dachten misschien wil je wel gezelschap.' vraagt een van de jongens. 'Jullie mogen erbij komen zitten als jullie jullie zonnebrillen afdoen, want stiekem vind ik het wel heel erg raar. Zonnebrillen in dit weer.' Tom zucht en doet zijn zonnebril af de anderen volgen zijn voorbeeld. 'Wow jullie zijn echt fan van ze hè?' vraagt Scarlett. De jongens kijken haar verbaast aan. 'Ik bedoel dat kleden als Tokio Hotel, goed gedaan jullie lijken echt op ze, alleen is de echte Tokio Hotel veel leuker.' 'Wij zijn Tokio Hotel' zegt de zogenaamde Bill. 'Sommige dromen zijn bedrog kindje' zegt Scarlett met een zoete stem. 'En waarom zijn wij dan niet de echte Tokio Hotel?' vraagt de jongen die op George lijkt. 'Oh, ik ben een echte fan dat zie je zo.' 'interessant.' zegt Gustav die tot nu toe stil bleef. Het blijft even stil. 'Waar gaan jullie naartoe?' vraagt Scarlett aan de jongens. 'Loïtsche, jij?' vraagt Tom. 'Ik ga ook naar Loïtsche.' zegt Scarlett. Ze kijkt uit het raam. De zon schijnr fel in haar gezicht. Net regende het nog. Wat is dit een rare wereld. Ze zijn al bijna in Loïtsche. De jongens zitten ergens over te fluisteren. Scarlett denkt na over haar nieuwe leven hier. Als de deuren van het Station openen groet ze de jongens snel en loopt naar buiten. Ze ziet heel veel paparazzi staan. Hmm is ze beroemd geworden ofzo? Als de jongens die verdacht veel op Tokio Hotel lijken uit de trein komen beginnen ze fotos te maken. 'Zouden ze weten dat dat niet Tokio Hotel is ? Of..... of is dat echt Tokio hotel' denkt Scarlett. Ze schudt die gedachte uit haar hoofd. Ze ziet haar moeder staan met een glimlach loopt ze ernaartoe. Misschien wordt het leven nu wel hoe het moet zijn.
Er zijn nog geen reacties.