Teardrops [Tom Kaulitz story] #3
Oke deeel 3 hierin komt tokio hotel voor heb te weinig gedult
x
trainride to lala-land
Het is half 8 in de morgen. Scarlett die meestal van uitslapen houdt zit nu al in de trein naar Loitsche. Er zitten niet veel mensen in de trein. 4 Jongens met oversized zonnebrillen lopen langs. 'Wie draagt er nou zonnebrillen in dit weer?' denkt Scarlett. De trein vertrekt en Scarlett begint te luisteren naar haar iPOD totdat iemand haar aantikt. Ze kijkt op. Het is een van de jongens met de oversized zonnebrillen. 'Mag ik misschien even hier zitten?' vraagt de jongen. Scarlett knikt. 'Die stem klinkt echt heel bekend. Misschien is dat Bill Kaulitz! Ja hoor droom maar lekker verder Scarlett.' Ze besteedt verder geen aandacht aan de de stem in haar hoofd die zegt dat dat Bill Kaulitz is. De jongen kijkt haar aandachtig aan. Hoe langer hij haar aankijkt hoe onzekerder Scarlett wordt. Op een gegeven moment houdt ze het niet meer. 'Staren is niet beleeft hè?' De jongen lacht nerveus. Mijn broer wilde weten hoe je heet dus moest ik het aan je vragen omdat hij zo'n SCHIJTERD is' Het woord schijterd zegt de jongen expres harder. 'Dat hoorde ik!' hoor je de jongen roepen. Scarlett schudt haar hoofd en zegt:' Zeg die schijterd maar dat als hij wil weten hoe ik heet hij het zelf maar moet komen vragen. De jongen verdwijnt en even later komt er een andere jongen naar haar toe. 'eey schatje, wat is je naam, zo'n mooierd als jij heeft vast een prachtige naam.' Scarlett schudt haar hoofd en geeft de jongen een geïriteerde blik. 'Dit werkt niet, sta op loop weer naar je vrienden ga zitten sta dan weer op en loop hiernaartoe. Stel je dan maar eens netjes voor en dan misschien dan vertel ik je mijn naam.' De jongen grijnst en loopt weg. Even later komt hij weer terug. 'Hallo ik ben Tom, en jij bent?' zegt 'Tom' heel erg beleeft terwijl hij zijn hand uitsteekt. Scarlett glimlacht. 'Ik ben Scarlett,' en ze schudt Toms hand. 'Elk gezond brein zou nu toch al weten dat ik Tom Kaulitz ben? pff heeft deze zo weinig hersens.' denkt Tom terwijl hij grijnst. 'Mag ik misschien mijn hand terug?' vraagt Scarlett. 'Wat nou als ik nee zeg?' zegt Tom. Scarlett kijkt hem bedreigent aan en hij laat meteen haar hand los. 'Je bent minder mooi als je zo kijkt, nogsteeds mooi maar dan wel minder mooi.' 'Ha-ha, wat doe jij nogsteeds hier', zegt Scarlett met een ongeintresseerde blik. 'Jou verblijde met mijn prachtige uitstraling.' Scarlett pakt al haar spullen en staat op. 'Als je me nu excuseert ik ga ergens heen waar mensen mij niet 'proberen te verblijden met hun "prachtige uitstraling" bye bye cutie' zegt ze nog en geeft hem een kus op de wang. 'Hoezo heb ik net een wildvreemde op de wang gekust? Ach maakt niet uit ik kan mijn mond altijd nog wassen met zeep.' denkt Scarlett. Ze kijkt op haar horloge 8 uur. 'Aah dit wordt een lange reis', mompelt ze.
Reageer (2)
weiter!
1 decennium geledenxxx
Superr:D
1 decennium geledenleuk stukk:D!
omG TOm is ook echt niet een snuGGere eah
snel verderr(A)
xxx