Teardrops [Tom Kaulitz story] #2
Okee part 2 whihi ik heb echt niks te doen dus het worden nog veel quizjes vandaag
x
Final decision
'Scarlett!' hoort ze haar stiefmoeder schreeuwen. 'Alstublieft god als u om mij geeft maakt u me nu dood' denkt Scarlett. Scarlett doet haar oordopjes in haar oren, doet haar iPOD aan en zet de fakest smile op die de hele wereld ooit heeft gezien. Zelfs een blinde zou zien dat haar glimlach fake was. Ze loopt naar beneden met een nepglimlach en dan ziet ze de duivel. 'Nooit gedacht dat de duivel van roze houdt', mompelt Scarlett. 'Wat zei je liefje?', zei de moeder van dat mens. 'Niks hoor', zegt Scarlett stotterent. De moeder van dat mens keek naar haar van boven naar beneden. 'Kinderen van tegenwoordig kunnen zich niet eens meer fatsoenlijk kleden', zegt de moeder van dat mens met een bekakte stem. Dat mens kijkt Scarlett boos aan. Scarlett heeft medelijden met haar. Geen wonder dat ze zo scheinheilig is geworden met zo'n moeder. Ik moet is een bijnaam gaan verzinnen voor haar moeder. Scarlett denkt diep na. 'Het is wel een goede bijnaam', mompelt ze tegen zichzelf. Scarlett doet de tv aan en zapt naar mtv. Een videoclip van tokio hotel verschijnt op het beeld. Ze doet haar iPOD uit en luistert ernaar tot die verschrikkelijk bekakte stem van Het spreekt. 'Dat er zulke lelijke mensen op tv kunnen komen.' Voordat Scarlett zich bedenkt zegt ze hardop:' U bent gewoon jaloers dat u zulke jongens niet kunt krijgen met al die rimpels.' Het kijkt Scarlett verbaast aan en even voelt ze aan haar gezicht, maar dan verschijnt er een woedende blik op haar gezicht. 'Bespottelijk denk je nou echt dat ik met iemand zou willen met ontploft haar of zo'n lelijk dreadsaapje.' Dit vindt Scarlett te ver gaan.'NIEMAND NOEMT TOM EEN LELIJK DREADSAAPJE' schreeuwt ze en daarna vervolgt ze op een kalme toon,' pff, waarom zoveel moeite doen alleen maar voor u, ik ga mijn kostbare tijd niet aan u verspillen.' Ze staat op en laat een geschokte Het achter in de woonkamer. In haar kamer aangekomen doet ze hem opslot. Ze weet het nu zeker. Ze gaat bij haar moeder wonen. Ze begint al haar spullen te pakken. Ze zou toch morgen vertrekken voor drie weken naar haar moeder. Haar vader zal het wel niks schelen die is met Emma haar halfzusje naar haar oma. Een woedende dat mens komt stampvoetend de kamer binnen. 'Jij, jij kutkind door jou is mijn moeder zo erg van streek!' Dreigend loopt ze naar Scarlett toe en slaat haar keihard op haar wang. Scarlett verstijft. Heeft dat mens haar nou echt geslagen. Die krijgt ze veel harder terug. Voordat Scarlett haar hand naar dat mens kan uitsteken schopt ze Scarlett in haar buik. 'Hoezo tegen huiselijk geweld mompelt Scarlett.' 'Dat verdiende je kutkind, ik heb jou nooit gemogen ontdankbaar, ik ga echt een vreugdedansje doen als je hier eindelijk weg bent.' zegt dat mens met een woedende stem. 'Begin dan maar te dansen morgen verhuis ik VOOR ALTIJD naar mijn moeder' zegt Scarlett met de nadruk op voor altijd. Dat mens loopt haar kamer uit. Scarlett kruipt naar het raam toe. Het regent weer, maar toch zie je de zon in kleine gaten door de wolken. En dan ziet ze de regenboog verschijnen.
Reageer (2)
ooeeeeeh ben nieuwschierig
1 decennium geledenSuperr!
1 decennium geledenmooi Geschreven!
en ik zou dat aanGeven erGens dat haar stiefmoeder Scarlett sloeG en schopte:O
maar snel verderr(A)
xxx