Teardrops [Tom Kaulitz story] #1
OKEE het is nog saai tenminste dat vind ik maar het wordt wel beter,
x
The letter
'Scarlett!' schreeuwt Scarlett's stiefmoeder. Gelukkig is ze geen familie met haar. 'SCARLETT' schreeuwt haar stiefmoeder voor de tweede keer. Dit keer staat Scarlett op en loopt ze naar beneden. Haar stiefmoeder kijkt haar boos aan. 'Kon je niet meer antwoorden?' zegt ze op een boze toon. Scarlett kijkt verveelt naar haar stiefmoeder en gaapt overdreven. 'Wat moet je mens', zegt ze. Als blikken konden doden zou Scarlett nu dood zijn. Haar stiefmoeder loopt heupwiegend naar haar toe. 'Ga je aankleden en maak dan schoon, over drie uur komt mijn moeder hier.' Scarlett draait zich om en loopt naar de trap. Daar aangekomen draait ze zich om. 'Pff, ik ben assepoester niet.' ze knipoogt en loopt dan de trap op. 'Waarom heb ik inhemelsnaam geknipoogt?' denkt Scarlett. Ze schudt de gedachte van haar af en loopt haar kamer binnen. De brief van haar moeder staat nog steeds op haar bureau, ongeopend. Langzaam loopt ze ernaartoe pakt het en loopt ermee naar het raam. Ze gaat zitten op het raamkozijn en staart naar buiten. Het regent alweer. Het lijkt netalsof haar gevoelens in het weer verschijnen. Langzaam begint ze de envolop open te maken en haalt ze de brief eruit. Ze klapt de brief open en begint te lezen.
Lieve Scarlet,
Hoe gaat het met je meisje? Ik heb je lang niet gezien. Maar deze zomer wordt anders. Ik wil je ook iets vragen Scarlett. Zulke dingen hoor je natuurlijk niet in brieven te vragen maar. Zou je bij mij en Antonio willen wonen? Je hebt immers je vwo diploma al gehaalt. Ik ben trouwens trots op je. Het spijt me dat ik niet bij de uitreiking kon zijn. Het was heel druk. Maar denk erover na. In Loïtsche woont namelijk ook die groep waar je zo dol op bent. Wat was het nou New york hotel? Het was iets met een 'Y' dat weet ik wel zeker. Maar onthoudt dit de enige reden waarom ik je hier wil hebben is, omdat ik je mis. Het spijt me echt zeer. Ik wilde jou echt niet achterlaten met je vader en zijn nu walgelijke vrouw. Maar van liefde doet een vrouw rare dingen. Nog een keer het spijt me en denk na over mijn voorstel je zult het hier echt leuk vinden.
Kusjes kusjes en nog veel meer kusjes
Helena of terwijl je moeder als je dat vergeten bent.
Scarlett moet een beetje lachen van de rare brief. Een zucht van opluchting verlaat haar mond. Haar moeder heeft haar bezoekje helemaal niet afgezegt beter nog. Ze wil dat Scarlett daar gaat wonen. Het verdrietige gevoel van daarnet maakt plaats voor blijdschap. Scarlett kijkt uit het raam. De zon schijnt en er is geen grijs wolkje te zien in de lucht.
Reageer (2)
super goed geschreven
1 decennium geleden-xxx-
Superr:D!
1 decennium geledeni like itt:D
leuk stukk ^^
en ik vind dat Scarlett biJ haar moeder moet Gaan wonen !
snel verderr(A)
xxx