Chapter Sixty,
En ik ben nog steeds inpsiloos... En eigenlijk moet ik leren. Maar ik heb al Engels gedaan. Half. Maar dat wat ik heb geleerd ken ik ook perfect.xd
Elise's pov
Harry, Lisanne, Liam en ik zitten in de auto naar Disneyland. Het is kerstvakantie en we waren er aan toe om even weg te gaan. 'We zijn er!' gilt Lisanne snel. Ik tuur uit het raam en zie een hotel. Het echte Disneyhotel. Harry glimlacht en rijdt erheen. 'Bonjour, monsieur.' zegt een man bij de poort. 'Umm, bonjour. Je eh.. ai quatre tickets eh..' stottert Harry in zijn beste frans. Ik lach en pak de benodigde spullen. Die geeft Harry aan de man. 'I speak English, you know.' zegt de man. Ik zie Harry een beetje rood worden. 'Right...' de man lacht en laat ons doorrijden. We pakken de spullen en rennen zowat het hotel in. 'Wow...' zeggen Lisanne en ik tegelijk. Liam checkt ons in en we lopen rustig naar onze kamer. Lisanne en Liam hadden er samen een, net als Harry en ik. Ik gooi mijn spul op bed en plof op de bank. Harry kleed zich om. 'Welk t-shirt?' vraagt hij. 'Maakt het uit? Je hebt er toch een jas over.' antwoord ik lachend. 'Da's waar.' zegt Harry knikkend. Hij kleed zich om en we lopen naar Liam en Lisanne. 'Schiet op! We willen het park in!' roep ik bij hun kamer. De deur gaat open. 'Excuse me?' vraagt een man. 'Eh.. Sorry, wrong room.' met een rood hoofd loop ik snel weg met Harry lachend achter me aan. 'Niet grappig!' zeg ik snel. Harry blijft lachen. 'Best wel.' Ik steek mijn tong uit en dan zie ik Liam en Lisanne aanlopen. 'Welke kamer zitten jullie nou?' vraag ik. 'Boven jullie.' antwoord Lisanne. 'Waarom?' 'Ze was naar de verkeerde kamer gegaan!' lacht Harry weer. Ik geef hem een por. 'Hou eens op!' Hij pakt mijn hand en we lopen naar de lift. 'Wij gaan met de trap.' zegt Liam. 'Gewoon om te kijken wie sneller is.' lacht hij. 'Mij best.' zegt Harry. Hij drukt het knopje van de lift in. De liftdeur gaat open en Lisanne en Liam rennen de trap af. Harry en ik stappen in de lift en de deur gaat dicht. Het duurt niet lang of de lift stopt al. We stappen uit en kijken of we Lisanne en Liam al zagen. 'Nicee, we zijn eerder.' zeg ik lachend. 'Nee, niet echt.' hoor ik Lisanne lachen. Ik draai me om en zie ze zitten.
Reageer (1)
hahahahha, geniaal!! still i wish i was there with you!
1 decennium geleden