Foto bij #preview

‘girl I see it in you eyes, you’re dissapointed’ Harry staat voor me met zijn handen in zijn mooie gekrulde haren. Ik zit op zijn bed en kijk afwezig naar de grond. Zojuist vertelde hij me dat hij ging touren voor 4 maanden met de band.
Als hij met zijn knieën de grond raakt pakt hij met zijn ene hand de mijne vast, en de andere legt hij onder mijn kin. Hij probeert mijn hoofd omhoog te duwen. Als ik eenmaal durf te kijken – met tranen in mijn ogen – zie ik dat hij ook tranen in zijn ogen heeft.
‘als jij gaat kan ik hier ook niet blijven’ fluister ik dan zachtjes. Hij knikt langzaam. ‘ik weet het Olivia, maar ik moet wel met ze mee’ een traan rolt over mijn wang. Hij probeert hem weg te vegen, maar zodra hij dat doet barst ik in huilen uit. ‘hey baby’ hij komt nu langs me zitten en slaat zijn arm om me heen. Meteen trekt hij zich tegen me aan. ‘en hoe gaat het dan tussen ons zitten?’ vraag ik, denkend aan allerlei scenario’s. hij schudt zijn hoofd ‘het is misschien beter..’ hij slikt. ‘om uit elkaar te gaan?’ maak ik af. Zachtjes knikt hij. Ik weer mijn ogen af.
‘en hoe moet ik dan hier verder leven?’ vraag ik me hardop af. Hij weet dat het niet lekker loopt tussen mij en mijn ouders, en dat het op school allemaal bergafwaarts gaat. Hij pakt mijn hand en knijpt er zachtjes in. ‘schatje, je weet dat ik er altijd voor je zal zijn, no matter what’ ik knik.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen