Foto bij love!!

ik moest nar school toe maar had daar dus absoluut geen zin in... maar yhet moest. Ik liep samen met Kim naar school toen ik ineens geschreeuw hoorde. ik ging samen met kim kijken en we zagen en politie agent staan, verstijfd wel is waar, maar hij stond er. we liepen eromheen om te zien wat het was. daar lag ze. de hoer die ik gisteravond heb vermoord. Kim kijkt me geschrokken aan en ziet dat ik aan het glimlachen ben. 'waarom lach je... z-ze is dood!!' zie Kim vol afgrijzen. ik antwoorde vol ontkenning: 'nee ik moest denken aan iets wat een vriend (Jack) me vertelde.' 'wat dan?' vroeg kim. 'oo hij had een vermoedde dat er gisteravond iemand vermoord zal worden en hij had nog gelijk ook... dat vind ik wel grappig...' antwoorde ik droog. ondertussen bleef ik maar denken aan Jack. aan hoe hij me kuste. het was... ongelovelijk!!

de politie agent duwde ons weg en haalde versterking. Kim en ik waren de tijd vergeten en we moesten dus rennen naar school. eenmaal daar aangekomen hing er een briefje op de deur.
Wegens de moord gisteavond,
geen school vandaag!

zo blij als Kim en ik waren rende we naar haar huis om gezellig te kletsen. toen gebeurde het.
'Doen, durf of de waarheid?' vroeg ze ineens 'waarheid!' riep ik net iets te blij. 'oke... ehm als je iemand uit de hele wereld zal kiezen om mee te trouwen wie zal dat dan zijn?' ik denk meteen Jack the ripper! maar dat ga ik maar niet zeggen... 'ehm... ik denk Robin!'(jongen waar Kin en ik bij in de klas zitten) 'AAAAAHHH!!!' begon Kim te gillen en ik deed lekker mee. Kims paranoide moeder kwam binnen gestormd 'KIM KIM IS ALLES OKE??!!' 'Ja mam alles is goed. melody zei iets wat verassend aan kwam.' 'o... oke niet meer doen he. ik schrik me dood!'

Reageer (2)

  • snakeblood

    nou... lolm daar zal k maar niet te zeker van zijn dat ik niet moordlustig ben..(6)

    1 decennium geleden
  • WannaBeLikeU

    (N) Owwh... Jack the Ripper is te min voor Melody (puh)... hij past wel goed bij Aaf :) ondanks dat zij geen moordlustig persoon is (hoop ik!!!)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen