Lady Gaga gaat op zoek

Lady Gaga loopt naar een prachtige stoel en gaat erop zitten. Aaah denkt ze ik vind dit heerlijk. Ze rust even uit en ze staat op. Ze loopt naar waterput die in een grasveldje staat.Lady Gaga buigt zich voorover. Ze wilt zichzelf in het water zien. Lady Gaga wilt het water aanraken, maar dan moet ze verder naar voren buigen. Lady Gaga besluit toch verder naar voren te buigen. Ze past niet op met haar 61 cm lange hakken en valt PLONS het water in. Lady Gaga draait rondjes en valt neer op grasveld met bloemetjes. Lady Gaga haat bloemetjes en begint ze met haar hakken allemaal plat te trappen.

Lady Gaga realiseert zich dan dat ze in een vreemde wereld is beland. Ze loopt wat verder en ziet een kleine oven. Er zitten 3 broden in. Ze roepen allemaal: "haal ons eruit anders gaan we verbranden!". Lady Gaga krijgt medelijden met de broden en haalt ze eruit. Lady Gaga loopt verder nog trots op haar goede daad. Ze komt aan bij een grote appelboom. Ze hoort allemaal kleine stemmetjes:"Help ons anders vallen we naar beneden en krijgen we deuken" Lady Gaga krijgt ook medelijden met deze appeltjes. Ze loopt naar de boom en haalt alle appels eruit. Ze propt de appels in zakjes van haar jurk en tas.

Als Lady Gaga verder loopt ziet ze een oude vrouw moeilijk doen met een bed. Ze vraagt zich af waarom het bed buiten staat. Maar Lady Gaga vraagt of ze hulp nodig heeft:"Hallo arme oude vrouw, moet ik u helpen?" de vrouw knikt. Lady Gaga helpt het bed op te maken. Maar dan veranderd alles in goud. De vrouw glimlacht eng en zegt:"Je mag wat uitzoeken omdat je zo goed hebt geholpen". Lady Gaga kijkt haar raar aan en zegt:"Ik wil geen goud dat is niets waard, ik wil diamant domme oude arme vrouw!". De vrouw wordt boos en verandert in Angela Merkel. Lady Gaga kijkt haar aan en zegt:" Jij bent nu nog armer en lelijker!" de vrouw kijkt haar boos aan en zegt:"Ik ben de bondskanselier van Duitsland dus pas maar op!". Lady Gaga kijkt haar vaag aan en stelt vast:"Arm dus". Dan rent Lady Gaga weg en laat wat geld achter voor de entertainment.

Lady Gaga loopt vrolijk verder en ziet een wolf aankloppen bij een oud huis die 400x zo klein is als haar villa. Ze loopt naar de wolf en zegt:"Wat ben je aan het doen?". De wolf kijkt verschrikt naar haar en rent weg. Dan komen er 7 geitjes blij het huis uit rennen:"bedankt nu hoeven we niet opgegeten worden en dat stomme sprookje nog 100x nadoen omdat kleine kinderen ons verhaal wilt horen!". Lady Gaga kijkt ze verbaasd aan en zegt:"Ik heb altijd een verhaal gehoord van hoe Dolce & Gabanna zijn ontstaan...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen