Double kill
ik vroeg waarom we nu een dubbele moord zouden moeten plegen. 'het ritueel is anders verstoord... we moeten het vanavond doen!' zei Jack. ehm... oke het zal wel. dacht ik in mezelf... goed we waren weer in Whitechapel de plaats waar ik errder deze maand iemand al heb vemoord. Jack keek me aan met een verleidelijk lachje: okee hier heb je je mes van de vorige keer. ik heb je ermee om zien gaan en ik vertrouw het wel...' hij gaf het mes aan mij en ik deed het zelfde als de vorige keer... in een donker hoekje staan en wachten tot Jack weer terug komt met een hoer. ik hoorde wat gechiegel en de zachte stem van Jack. ik zach hoe hij haar inpalmde. hij kuste haar wat eigenlijk wel pijn deed (k leg ltr wel uit wrm) hij gaf haar de druiven zoals altijd. die waren erg duur dus ze dachten altijd meteen dat hij van adel was. hij draaide haar weer naar mij toe en ik kwam in het zwart gekleed met het mes in mijn hand naar haar toe. Jack liet haar heel even schreeuwen maar dat had geen zin. we waren in een van de diepste straatjes waar geen mens eigenlijk kwam. ik hief het mes liet het langs haar keel glijden en ze viel dood neer. ik deecd wat Jack me vroeg en haalde alleen het hart eruit.
we liepen de straat uit en gingen naar de andere kant van de buurt whitechapel waar we ons volgende slachtoffer uitzochten. ik wees haar aan zij met de naam: Catherine Eddowes. hij nam haar weer mee een straatje in en we deden het weer overnieuw. ik moest haar linker nier en baarmoeder eruit halen. dus dat deed ik. Jack gaf me en takje met druiven die ik opat en legde het lege takje bij de hoer.
ik moest midden in de nacht naar huis en deed dat zonder zorgen omdat ik wist dat Jack bij mij hoorde.
ik deed de deur open en ging meteen naar bed. de volgende ochtend ging ik in bad en waste nog wat bloed van me af. ik ging aan het onbijt met mijn ouders en broer. ik bleef maar denken aan Jack waar ik nu iets mee had. we waren echt verliefd op elkaar(H). mijn ouders weten niet wat ik had gedaan gisternacht...
(wow ik en Jack the ripper whaaa(H))
Reageer (1)
1 decennium geledenJe moet maar bang voor bloed zijn