Foto bij 3. Omg can't be true !

Dus het wordt vervolgt voor deel 1 1ste verhaal ;D!
Veel plezier!

Katy pov; Ik staar met grote ogen naar het scherm. 'Had een geweldige avond met je shorty ;) ,moeten we vaker doen ! Ik bel je & kom morgen wel langs he! ;) Iloveyou mijn Kateeje! x JB ' Kate , had je een dubbelganger van je meegestuurd om te gaan shoppen met me terwijl je met Justin een afspraakje had mischien? Oke , Melanie doe ff normaal zeg ! Maar komop , waarom schrijft hij dit is dit een foutje ofzo ? Mischien kent hij een ander Kate en vergist hij haar met mij ofzo? Omg Kate , ik ben dus zo jaloers op je ! ;o zegt Melanie alsof ik egt met hem uit ben geweest! Hmm , komop Mel hij vergiste zich waarschijnlijk dus gaan we nou wat eten ik sterf! Alright , lets eat!
Ik sluit men laptop af & breng het snel naar boven. Waneer ik beneden kom en snel wat spaghetti wil koken duwt Mel me opzij. Woow woow woow!
Wat? Zeg ik. Je dacht tog niet dat we je overheerlijke kookkunsten gingen eten ofzo ? Zei ze over dramatish. Oke , Mel i'm not the best cooker but. Best ? Onderbreekt ze me. Schat ik hou van je! Maar koken hmm , no thanks ;D ! Nou , wat wou je nou gaan doen mevrouwtje je kan zelf ook niet koken . Oh , komop we gaan wel naar een restaurant !
Okay , ik pak me tas & geld wel ff !
~~
20 min tijdsprong aankomst in restaurant
~

Hmm , Mel de ober is al 3 geweest en je weet nog steeds niet wat je wilt. Hmm , oke dan mag ik alstublieft een hele grote aardbeientaart met HEEL veel slagroom ? En mij alstublieft een grote schep spaghetti met gehakt a.u.b. Zoals u wenst . Mel , ga je dan geen hoofdgerecht ofzo nemen. Naah , weet je ik pak wel een beetje van jou eten ofzo ;D. Pff Mel tog als het om eten gaan is ze altijd bloedsireus maar ik hou egt veel van der <3. Nadat de ober ons eten heeft gediend en we volgegeten zijn vertrekken we terug naar huis. Het is al 23.00 ! Dus we besluiten tog maar om over 2 uurtjes te gaan feesten. En ja we hadden nog gepland om naar een fuif te gaan.
~~
KATEE wakker worden! zei Mel. We waren allebij in slaapgevallen.
Om 2 uur vertrokken we en klaar om te feesten.
;D
~~
Inspiloos x maarjh ;D
DEZE VERHAAL LEIDT NIET NAAR JWZ WAT OFZO

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen