Foto bij 015

Daar zat ze dan.. Grace. Ze stond op en liep naar me toe. Ik slikte even mn nerveusheid weg. Ze stond nu voor me, ze zag er in het echt nog mooier uit dan op tv. Ze had smokey eyeshadow op wat dr helder blauw ogen nog meer deden stralen. Ze had een zachte laag foundation op, maar zeker niet teveel. Haar blonde haren met highlights en lowlights krulde perfect langs haar schouders. Ze glimlachte haar mooie perfecte tanden bloot en stak haar hand uit. Ik kwam weer uit trans. ‘heee. Ik ben dus Grace Skylar’ ik pakte haar hand en schudde die. ‘ik ben justin bieber, leuk je te ontmoeten’ haar handen waren koud, toch gaf ze een stevige hand. Ik liet me ogen voor geen moment uit dr ogen haken. She was cute for sure. Ik laat dr hand los en we gaan op ons plek zitten. Scooter en haar manager – die ik overigens niet ken. Beginnen een heel lulverhaal over hoever we al niet hadden bereikt. Ik luisterde half na, ik hoorde dit zowat elke tour. Ik kon me ogen gewoon niet van Grace afhalen. Uit eindelijk gingen we een rondje doen om elkaar beter te leren kennen, want ik ken haar crew niet en zij mij crew niet. Ik luisterde half naar wat iedereen te vertellen had. Toen was Grace aan de beurt. ‘Nou ehm, ik ben dus Grace Skylar, mn hobbys zijn zingen, dansen en uitgaan. Ik heb een relatie met Cody Simpson en woon hier in Canada, Toronto.’ Ik haate dr woorden “ik heb een relatie met Cody Simpson” ik keek zuchtend de andere kant op. Alfredo stoot me aan en lacht. Hij buigt naar me oor en feluistert ‘chagerijnig omdat ze al bezet is zeker’ ik kijk hem pist aan. ‘nee ik wist het al, en daarbij ik vind haar knap maar niet leuk!’ Alfredo grinnikt en haalt zn schouders op. Hij weet precies dat ik lieg want precies het zelfde zei ik over Selena Gomez, waar het overigens mee uit is omdat ze liever flirte met Taylor Lautner, pff arrogante zak als je het mij vraagt. Ik word opnieuw aangestoten door Alfredo. Oh, ik ben aan de beurt, fijn. ‘Eh ja, ik ben justin bieber, 17 jaar, hobbys zijn zingen, muziek maken, skateboarden, chillen met vrienden en dat soort dingen.’ Ik had nergenst zin meer in. Maar ik bedacht me als ik wat vrolijker ging doen dat Grace liever met mij optrekt dan met Cody. Ja dude’s dat was wel mn plan. Eindelijk was de vergadering afgelopen. Iedereen stond op en nam afscheid van elkaar. Ik gaf Grace een knuffel en moest grijnzen. ‘Je hebt Someday op’ ze bloost en lacht. ‘klopt ik dacht dat je dat wel leuk zou vinden’ ik lach. ‘ik vind het meer als leuk’ ik laat dr los en knipoog. Ik loop naar mn studioruimte toe en ga aan mn bureau zitten. Ik twijfel, Fanmail beantwoorden, of liedje schrijven. Ik zucht en pak een pen. Ik pak dan toch maar me Fanmail. Ik zou er geen tijd voor hebben tijdens mijn tour. Het eerste envelop die ik open zit een tekening in van een klein meisje die dan met mij bloemetjes aan het plukken is. Op de achter kant staat een naam. Lotte McDonald, 5 jaar. Het was mooi, heel mooi, het deed me denken aan mij en jazzy toen ik nog niet beroemd was. Ik bijt op me lip. Ik maak er een foto van en tweet het. @JustinBieber: Thank you Lotte McDonald for sending this picture, it means alot to me! #ReadingMyFanmail! Ik zet een handtekening op de achterkant van de tekening, en doe hem weer in een ander envelop met me nieuwe album. Zo, die moest ik gewon terug sturen. Ik pak het volgende envelop. Een brief van een hyper gestoorde fan. Er staan eigenlijk gewoon in dat ze niet kan wachten tot het album uitkomt maar dat het pas 3 maanden later uitkomt in haar land. Ik pak opnieuw een envelop en doe een handtekening en cd er in. 70 brieven later had ik kramp in me hand van al dat schrijven en rek ik me uit. De deur zwaait open en daar staat zé. ‘Hey Grace, kan ik je helpen’ vraag ik haar. Ze schud lachend haar hoofd waarbij haar perfecte krullen mee bewegen. Ze gaat op een stoel zitten tegenover me bureau. ‘ik zat ook maar alleen in mn studioruimte, dus ik dacht, ik kom lekker hier zitten met me macbook en jou beter leren kennen en gezelschap houden.’ Ik glimlach waardoor zij ook een prachtige glimlach op dr lippen krijgt. ‘gezellig’ ze pakt dr mac uit dr tas en start die op. ‘wil je iets drinken’ vraag ik haar. Ze kijkt bedenkelijk. ‘een warme chocomel gaat er wel in ja’ zegt ze zoet. Ik knik en loop naar het koffieautomaat en zet een beketje in het houder en druk op chocomel. Vanuit me ooghoeken zie ik dr door mn studio wandelen. Ze kijkt naar mn awards die in een vitrine kast zitten. ‘woow, jij hebt echt heel veel bereikt’ zegt ze zachtjes terwijl ze dr vingers over de vitrine kast laat glijden. Ik grijns, ja veel meer dan wat Cody ooit zal bereiken, denk ik bij mezelf. ‘ehm ja dankje’ lach ik. Ik zet nu mijn beker er onder en neem ook chocomel. Ze staat nu bij mijn bureau met een fotolijst in dr hand. ‘is dit je familie’ vraagt ze zacht. Ik neem de chocomels mee en zet ze op me bureau neer. ‘nou, dit is me vader’ en ik wijs me vader aan. ‘dat is ze vriendin’ ook haar wijs ik aan ‘en dit zijn me half broertje en half zusje, Jazmyn en Jaxon’ glimlach ik. ‘awh die zijn wel lief!’ ik knik en glimlach trots. Ze pakt me andere fotolijstje op. ‘en dit zijn..’ ze kijkt me vragend aan. ‘dat zijn me beste vrienden, Ryan, Chaz, Christian en me ex Caitlin’ ze kijkt me verbaasd aan. ‘je ex..’ weer kijkt zm me vragend aan. Ik grinnik. ‘lang verhaal’ zeg ik. ‘oh maar ik heb alle tijd hoor.’ Glimlacht ze. Damn ik moet echt een keer een betere smoes gaan verzinnen. ‘nou het zit zo..’ begin ik..


Hee Q-Babes.
ik heb een lekker lang hoofdstukje gedaan omdat ik morgen misschien niet kan posten.Ohja, btw i love Lange Reacties en Kudos.
Zouden jullie reclame fso willen maken, ik krijg echt weinig reacties en dat vind ik jammer ); maarjaaaaa
xxxxxxxxxxxxxxxxxx p.s. deze hoofdstuk is meer dan 1000 woorden lang Hihi

Reageer (2)

  • xOnlyOne

    Dusshiii,
    Je hoofdstukjes zijn superrrr<333
    Zal reclame voor je maken (:

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Super! <33
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen