Foto bij 014

Ik schrik wakker van water in me gezicht. Naast mn bed saat me moeder met dr armen in dr zij. 'waar was dat goed voor!' roep ik. 'ik sta al een halfuur te roepen dat je uit bed moet komen' antwoord me moeder. ik herrinner me echt niet dat me moeder me riep. 'ik kom er zo aan' en gooi de deken van me af. ik kleed me aan en loop naar beneden. 'justin je moet naar de studio, je tour word besproken' bij het woordje tour voel ik al kriebels in me buik. 'oke, hoelaat moeten we daar zijn' vraag ik. 'over een halfuur' ik knik en trek me supras aan. ik loop door naar de keuken en pak een appel uit het fruitschaal. 'oke we kunnen gaan' ik loop me moeder achterna naar buiten naar de auto. ik help me moeder instappen en stap zelf ook in. ik rij op me gemak naar de studio terwijl ik me appel opeet. eenmaal bij de studio parkeer ik me auto, loop naar binnen gooir me appelkoor in de prullebak en loop naar een vergader ruimte. ik open de deur met een sierlijke swing en stap stoer naar binnen. 'Hello Swagger Crew!' een zacht gegiegel laat me de kamer rond kijken. OhMyBieber..


Helloo, Willen jullie even xOnlyOne even feliciteren _O_

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen