Chapter 3
Kristina Riebak pov.
Ik had echt gerend door het gebouw om op tijd in de zaal te komen, maar het was niet gelukt. Ik zag de nieuwsgierige blikken van mijn klasgenoten en kon bijna horen hoe zo zich afvroegen waar ik vandaan kwam. Want kon die saaie Kristina nou hebben gedaan waardoor ze te laat is? Ook zag ik de altijd even vrolijke mevr. Bimino op me af komen. ''Is er een reden waarom je te laat bent, Kristina? snauwde ze bijna. Dat ik te laat was had een reden, ik had 2 uur lang extra getraind. Dat was volgens mij een aardige reden. "Het spijt me, maar daar heb ik geen reden voor.'' Ik kon niet aan mijn lerares en klasgenoten vertellen dat ik zoveel extra trainde. Dan zouden ze ook willen weten waarom ik extra trainde. En dat kon ik niet vertellen. De preek die ik verwachtte van mevr. Bimino kwam gelukkig niet en al snel was ik met mijn Ipod-oortjes in alweer bezig met een warming-up. Vanuit mijn ooghoeken kon ik de hele zaal zien. En dus ook al mijn klasgenoten. Ik stond in een hoekje in de zaal en de rest van de klas had ook meer aandacht voor elkaar dan voor mij. Mijn blik bleef hangen bij Daniel Cloud. Keek hij nou echt naar mij of blokkeerde ik gewoon zijn uitzicht op de blonde, pornomodelachtige meiden die een stukje van mij vandaan stonden? Dat moest wel. Het lievelingetje van de academie Daniel wist mijn naam niet eens.
Er zijn nog geen reacties.