Hoihooi!
Dit is niet echt een officieel filmpje in het spel, maar aangezien in deze scene alleen word gevochten en gelopen, moest ik het wel met iets opvullen. Dit filmpje duurt in het echt ongeveer 5 seconden waarbij Allegretto alleen zegt:' Hey, er komt een briesje van deze steen vandaan!'. Veel leesplezier! xxxxx

Bij Hanon Hills, was de groep ( behalve Frederic, en Polka) niet erg serieus bezig. Viola Schoot steeds verveeld een pijl naar een boom, en keek of ze ook een blaadje ertussen kon krijgen. Allegretto was Beat aan het pesten doordat hij zijn hoed had afgepakt. Beat sprong omhoog om hem te pakken te krijgen, maar steeds lukte dat niet. Alleen Frederic en Polka waren met elkaar aan het praten over veel verschillende dingen. Net toen Allegretto de hoed van Beat wou teruggeven, vloog Beat’s hoed weg in de richting van een stenen wand. Allegretto sprintte in de richting van de hoed, en met een sprong vloog hij op de hoed, en had hem te pakken. Maar net toen Allegretto zich wou omdraaien om naar de groep te gaan, voelde hij iets. Een klein zacht briesje kwam van achter hem vandaan. Hij draaide zich om, en zag dat ik de stenen wand alleen maal cirkels waren getekend. Allegretto zag een spleet in de rots, en keek erdoorheen. Hij zag niks, maar toch klopte er iets niet.’ Hey jongens, moeten jullie dit zien’ zei Allegretto, en hij wees naar de scheur in de rots.’ Wat is er Allegretto?’ vroeg Polka, en met zijn allen kwamen ze dichterbij. Beat pakte zijn, hoed en zette hem weer snel op.’ Er komt een briesje vanuit deze steen’ zei Allegretto, en hij zijn haren zwiepen een beetje in de lucht door het briesje. Ook Viola had haar laatste pijl gepakt en was ernaartoe gelopen. Frederic bestudeerde het aandachtig.’ Hmm dat is erg vreemd, aangezien in een steen geen lucht zit’ zei Frederic.’ Dan moet er dus iets achter deze steen zitten’ zei Allegretto en hij wees naar de grote rond vormige steen.’ Dat denk ik ook, maar wij hebben nu helaas geen tijd om dat uit te zoeken’ zei Viola, en ze liep alvast vooruit. Frederic, Polka, en Beat gingen met haar mee. Beat keek nog even naar achter, en zag dat Allegretto nog steeds daar zat.’ Kom mee Retto’ riep hij. Allegretto keek op en knikte, en hij ging ook mee.

Reageer (1)

  • KuroTenshi

    Wa beeetje late reactie xD

    snel verder!!!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen