hii

veel plezier !!

x.x M

I love you
Langzaam liep ik naar de plek toe waar ik met Joe heb afgesproken. Het meertje scheen prachtig in de avondgloed. In de zon zag ik zijn lichaam. Gespannen liep ik naar hem toe. Hij draaide zich om en keek met een verleidelijk glimlach. "hee"zei hij met een gloed over zijn wangen. Ik glimlach verlegen "hee"zei ik zacht en kwam naast hem staan. "ehm waarom moest ik hier heen komen?" vroeg ik terwijl ik naar het water keek omdat ik hem niet aan durfde te kijken. Hij draaide me om. Maar ik bleef naar de grond kijken. Lichtjes hief hij me bij de kin op en gaf me een kusje in mijn nek. Ik genoot van zijn aandacht maar ik was toch maar een stomme fan? Hij ging door met waar hij mee bezig was. "Joe wat doe je?"vroeg ik voorzichtig. Joe stopte en keek me verlangend aan "Maria ik hou van je"zei hij zijn stem was diep en verleidelijk. Ik begon te blozen "maar ik ben toch maar een stomme fan?"vroeg ik voorzichtig. "je bent geen stomme fan je bent een lief en mooie fan waar ik verliefd op ben geworden"zei hij. "maar je kent me amper"zei ik zacht. Joe grijnst "dan is het nu tijd om je toch maar beter te kennen"zei hij en drukte een kus in mijn nek. "maar waarom ik?"vroeg ik. "omdat ik je nu al een paar dagen in de gaten houd"fluistert hij in mijn oor. Een rilling ging over mijn rug. "maar hoe?"vroeg ik. "sst doet er niet toe het belangrijkste is dat ik je nu heb" fluisterd hij in mijn oor. Zijn armen sloeg om mijn middel. Twijfelend legde ik mijn armen om zijn nek. Hij drukte me dicht tegen zich aan. Veilig en warm. "please be mine"zei hij terwijl hij me verliefd aan keek. Verlegen keek ik naar de grond. Joe's handen streelden mijn rug. Genietend sloot ik mijn ogen. "so please be mine"fluisterd hij in mijn oor en zijn lippen bleven daar hangen en gingen langzaam naar mijn lippen. "I'm all yours"fluisterd ik. "now you're mine"zei hij en drukte liefdevol zijn lippen op die van mij. Zijn handen gleden naar beneden en bleven bij mijn kont hangen. Zijn aandacht was liefdevolen zorgzaam. Ik trok me langzaam terug "meen je alle woorden die je zei echt?"vroeg ik twijfelend. Hij knikte. "echt alle woorden"zei hij dan en drukte een kus naast mijn lippen. Ik verlangde dat Joe weer zijn lippen tegen de mijne drukte "I'm gonna BB Good to you if you gonna BB Good to me"zei hij en strijkt door mijn haar. Ik knikte en een fonkeling verscheen in zijn ogen. Ik drukte een kus op zijn zachte warme lippen en voelde hoe Joe het beantwoord. Ik trok me terug. "wil je mijn broers ontmoeten?"vroeg hij. "is goed"zei ik. Joe pakte mijn hand en begeleid me naar waar hij verblijft. Hij opende de deur en sloeg zijn armen weer om mij heen. Ik zag Kevin en Nick op de bank tv kijken. "jongens dit is Maria"zei Joe. Kevin en Nick draaiden zich om "nieuw liefje?"vroeg Nick. Joe knikte en liep met mij nog in zijn armen naar ze toe. Ik stak mijn hand uit en Nick pakte mijn hand. "ik ben Nick"zei hij vriendelijk. Ik knikte "weet ik"zei ik lachend. "oow ook nog een fan?"vroeg Kevin lachend. "ja"zei ik blozend. "en ze is van mij"zei Joe en sloeg zijn armen steviger om me heen. Ik begon te blozen en stak mijn hand naar Kevin uit "als je het niet uit kan houden met hem kan ik het begrijpen"zei hij lachend. " hij weet het gewoon niet te waarderen dat ik ene vriendin heb"zei Joe. "nou kom"zei Joe en pakte mijn hand en nam me mee naar zijn kamer. "doe je het wel veilig?"vroeg Kevin lachend. "Kevin shut up we doen niks"zei hij Joe en sloot zijn deur en ging op bed zitten en trok me op schoot. Ik glimlach "doen ze altijd zo?"vroeg ik. "alleen als ze in een goed humeur zijn"zei hij en legt me op bed en gaat op me liggen en drukt kusjs in mijn nek. Genietend sloot ik mijn ogen. Na een tijdje voelde ik zijn lippen op die van mij en ik beantwoorde hem. Na een tijdje trok hij zich terug. "Joe ik moet je iets vertellen"zei ik. "en dat is?"vroeg hij. "ik moet je vertellen dat mijn ouders en ik volgende week weer naar nederland gaan"zei ik terwijl ik naar de grond keek. "wat maar waarom?"vroeg hij geschrokken. "mij ouders vinden dat ik in Nederland betere kansen heb met mijn studie"zei ik. Joe zucht "ok maar ik ga je dan wel missen"zei hij. "hee ik ben nog niet weg ik kan nog een week bij je zijn"zei ik en streek langs zijn gezicht. Joe knikt "we maken het er maar de beste van"zei hij met een glimlach. Ik knikte en sloeg mijn armen om hem heen. Hij glimlacht en strijkt langs mijn gezicht.

reactie?? (A)
en en en ik maak nog een vervolg :D

Reageer (4)

  • DarkSnow

    Super!
    Snel verder
    xxx
    PS. Ik kan niet op pc en laptop die zijn stuk en die van mijn broer zit onze vader op voor zijn werk:( Maar nu ben ik ff bij m'n oma en kan ik op pc! Dus ik zet bij elke quiz,. wel reactie:P

    1 decennium geleden
  • xxMissJonas

    Moooooooooooooooooooooooooooii
    snel verder dan maar hea !! xD

    xx

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Super ^^
    Snel verder hé :Y)

    1 decennium geleden
  • WorkOfArt

    SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDDDDDDDDDDDDd

    snel verder hiermee!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen