dit is een verhaaltje maaar willen jullie AUB op 10 mei op mijn nichtje stemmen??

x.x M

veel plezier met dit l*l verhaaltje XD

VOTE FOR MY LITTLE PRINCESS
Hee ik ben dus Vera en ik ben nu al 8 maandjes oud. Mijn mama heeft mij opgegeven voor een wedstrijd op skyradio.nl en we willen heeeeeel graag winnen. Mijn papa en mama proberen zoveel mogelijk stemmen voor mij te winnen. En mijn tante Maria ook. Ze heeft op Hyves iedereeen een berichtje gestuurd en nu typ ik er een verhaaltje over over hoe mijn leven er tot nu toe uit heeft gezien. Ik vind het nu al zo geweldig op de wereld. Telkens word ik door oma opgepakt en begin ik te lachen. In de box ben ik altijd blij en zit te gieren waar tante Maria soms wel last van heeft als ik bij haar ben en ik vind het alleen mar leuk. In het begin zei ik altijd wah en nu begin ik bij de bah. Vanmiddag mocht oma mij eten geven omdat mijn mama ziekjes is en dat vind ik heel zielig voor mijn mama. telkens klap ik in mijn handjes omdat ik dat zooooo leuk vind. Ik houd altijd alles in de gaten ook i mijn buggy waar ik vanmiddag in zat. Tante Maria ging mij duwen en ik vind het zo leuk. We gingen eerst nog eventjes langs opa en toen gingen we naar de supermarkt en ze dachten dat ik het kindje van mijn tante Maria was:O. Daarna terugweg gingen we naar de speeltuin met alleemaal andere kiindjes en ik heb op een wipwap gezeten samen met mijn tante en oma. Ik had veel gelachen. En toen gingen we naar huis en toen had ikdaar ook veel lol gemaakt. Op mijn foto te zien is dat ik nu al heel spontaan ben (nee hoor mensjes die groter zijn dan mij en dit lezen) ik ben niet ehm ijdel ofzeu. En en en en en en en weeeeeetjeeeeeeee? Ik hou van mijn mama en papa nd van oma en opa. En natuurlijk ook van mijn tante :$. Maar ik moet weer gaan ik krijg mijn flesje en dan moet ik naar mijn bedje tooeeee..
VERGEET DUS NIE OM OP MIJ TE STEMMEN MENSJES!!!

dada
liefs Vera Els Gernaat

link : http://www.babyvanhetjaar.nl/baby/43
vergeet aub NIET te stemmen want ze kan echt mooie prijzen winnen zoals op de cover staan van wij jonge ouders!!! How sounds that!! ALvast BEDANKT!!
vanaf 10 mei kun je stemmen van 9 uur tot 5 uur en je kunt 10 keer stemmen per e mail
x.x M

reactie of je stemt of niet. En of je het verhaaltje goed vond.

ps : Die foto is echt vera mijn nichtje!!

Reageer (3)

  • WorkOfArt

    ik eb al gestemd(A)

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Aaaw, she's cute :Y)
    Leuk verhaaltje hoor x'D

    1 decennium geleden
  • xxMissJonas

    sgattiig!!
    maarja ik ging stemmen hea :) moet ik wel ff tussen die tijd op me lappie maar ben alleen thuis dus kan vast wel vrij maken xD

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen