The wedding of Bella and Edward
Ik heb deze SA gemaakt voor Marianne.
x.x M
The wedding of Edward and Bella
Hier sta ik dan bij een altaar wachtend op mijn grote liefde Bella. Sneeuw bedekte mijn uitzicht door het raam. Bomen waren wit bedekt. Misschien ook wel de kleur van Bella's trouwjurk. Mijn hart begon sneller te kloppen bij haar naam. Jaren was ik verliefd op haar en nu is het eindelijk zo ver ik ga met haar trouwen. Carlisle mijn getuige staat naast me en geeft mij een schouderklopje. Ik keek om en glimlach naar hem "bedankt voor alles"fluister ik hem toe. Hij knikte en glimlacht. Dan begint opeens muziek te spelen. Ik draaide mijn hoofd naar de poort waar Bella vandaan zou moeten komen. Alice de bruidsmeisje komt er eerst aangelopen. De muziek stopte en stilte omringt de zaal. Iedereen stond op en seconden leken uren tot Bella eindelijk kwam. Haar prachtige witte jurk trok alle aandacht. Mensen begonnen te klappen en ik zag Bella stralen. Langzaam maar zeker kwam ze mijn kant opgelopen. Haar wangen kregen een rode tint. Toen ze eindelijk voor me stond leg ik mijn hand op haar wangen. Mijn handen voelden haar warmte. Van binnen kreeg ik een heel raar maar fijn gevoel. Bella glimlacht en ik glimlach terug. De pastoor begon te spreken. We keken hem aan en afentoe elkaar. Geluk was van ons af te lezen. Alle problemen en zorgen leken als zon voor de sneeuw weg te smelten. "neemt u Edward Anthony Mason Cullen, Isabella Mari Swan tot u wettige echtgenoot?"vroeg de pastoor. Ik knikte "ja ik wil"zei ik vol overtuiging. De pastoor glimlacht en richte zich op Bella "neemt u Isabella Mari Swan, Edward Anthony Mason Cullen tot u wettige echtgenoot?"vroeg hij aan haar. Ze knikte "ja ik wil"zei ze en geluk straalde van haar af. Carlisle geeft de ringen. Voorzichtig pakte ik de ring en pakte haar hand en deed teder de ring om haar vinger. Ze glunderd en pakte mijn ring en pakte voorzichtig mijn hand vast en deed de ring om mijn vinger. "ik verklaar jullie nu tot man en vrouw"zei de pastoor met een glimlach. Iedereen begon te klappen."u mag nu de bruid kussen"zei hij. Mijn gezicht kwam dichterbij en onze lippen raakten elkaar aan. Haar warme lippen voelden geweldig tegen mijn lippen. Langzaam en teder trok ik me terug en keek de zaal in. Bella keek me aan en ik haar en samen glimlachen we en geven elkaar nog een kus. Na een tijdje liepen we de kerk uit. Sneeuw omringt ons en sneeuwvolkjes belanden op mijn zwarte pak. Ook vielen sneeuwvlokken op Bella's prachtig opgestoken bruine haar. Alice kwam eraan met een rietenmand waar 2 witte duifen in zitten. We deden samen de mand open en beide duifen vlogen weg. Voor eeuwig de lucht in net als onze liefde dat altijd blijft bestaan.....
reactie??
Reageer (2)
ik wil ook zo'n bruiloft egt super mooi
1 decennium geledenxx
YAAAAAAAAAAAAAAAY IK LUV YOU SOOOOOOO ERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geleden