hii

nog een SA

hopelijk vinden jullie hem goed :)

x.x M

i love you like no one can love you
Regendruppels spatten uitelkaar tegen het raam. Ik had afgesproken met Joe Jonas. Nooit gedacht dat het ooit zal uitkomen dacht ik in mezelf. Telkens als ik aan hem denk word ik warm van binnen en tolde mijn hoofd. Opeens ging de bel en snel liep ik naar beneden en deed de deur open. Joe keek me lachend aan "hee"zei hij dan. Ik keek in de mooie bruine ogen van hem. "hee"zei ik en hield de deur voor hem open. Hij liep naar binnen. Ik begeleide hem naar de woonkamer. "nen je zo klaar?"vroeg hij. Ik knikte "ja alleen mijn jas nog pakken" zei ik met een glimlach. Zijn glimlach branden in mijn netvlies en ik begon weer helemaal op te bloeien. Snel pakte ik mijn jas en liep weer terug. "ok ik ben klaar"zei ik dan. Joe stond op "je ziet er mooi uit"zei hij dan. Ik begon te blozen "dankje jij ook"zei ik en liep snel met Joe naar de auto. "waar gaan we heen?"vroeg ik. Hij begon te lachen "is een verassing"zei hij en grijnst. De regen stopte niet met uit de donkere hemel vallen. De auto stopte en ik zag dat we bij het strand waren. "ik weet dat het misschien niet zo mooi weer is maar"zei hij hij kwam niet verder want ik drukte zacht mijn vinger tegen zijn lippen. Hij glimlacht en we stapten uit. Hij begeleide me naar een klein hutje waar kaarslicht brandde. Ik keek mijn ogen uit "speciaal voor jou"fluisterd hij in mijn oor. Ikgaf hem ene knuffel "bedankt"zei ik en we gingen zitten en keken elkaar diep in de ogen. Hij glimlacht naar me. Ik glimlach terug. Het eten stond klaar en keek naar mijn bord. "het ziet er prachtig uit"zei ik dan en keek op. Hij glimlacht"dankje"zei hij. Nadat het eten op was kwam Joe naast me zitten en samen keken we naar de zonsondergang, De regen stopte nog steeds niet. Hij stond op en trok me ook op "kom"zei hij en trok me mee naar buiten. "wat doe je?"vroeg ik lachend en rende met hem mee. Na een tijdje voelde ik twee armen om me heen en vielen we lachend op de grond. Het water kletste tegen ons aan. Joe ging op me liggen en keek me diep in de ogen aan. Ik bloosde en keek weg. Hij legde zijn hand op mijn wang en draaide mijn gezicht. Ik keek hem blozend aan. "weetje je bent zelfs mooi als je doorweekt bent"zei hij blozend. Ik glimlachde en zijn gezicht kwam dichter bij die van jou. Ik voelde hoe zijn addem tegen mijn gezicht kwam. Zijn lippen kwam tegen mijn oor. "let me in to your life"fluisterd hij "let me love you"fluisterd hij nog zachter. Ik keek hem aan en knikte "I let you love me"zei je. "would you love me to?"vroeg hij en keek me diep in mijn ogen, Ik glimlach en knikte "always"zei ik dan. Hij drukte een kus in mijn nek, Ik sloot mijn ogen en genoot van zijn aanrakingen. Eindelijk raakten onze lippen elkaar en het lijkt alsof er ene droom uitkwam. Langzaam haalde we onze lippen van elkaar af. Hij strijkt door mijn haren. "ik hou van je"zei hij. "ik ook van jou"zei ik. Hij drukte langzaam en voorzichtig zijn lippen op die van mij. Hij opende zijn mond en streek met zijn tong langs mijn lippen. Ik opende mijn mond een beetje en onze tongen ontmoeten elkaar voor het eerst. Het voelde fijn om bij hem te zijn. Ik sloeg mijn armen rond zijn nek en hij streek door mijn haar. Hier liggen we dan zoenend op het strand. Helemaal doorweekt door de regen en ik voelde me verliefd. "ik laat e niet gaan"zei hij zacht. Ik schudde mijn hoofd "ik jou ook nie"zei ik dan en drukte nog een kus op zijn lippen. Hij glimlacht en bleef me diep en verleidelijk aan kijken. Alsof de contact nooit meer zou verbreken.

reactie ?? (A)

Reageer (5)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen