L 47 l
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (17)
Dat begrijp ik! Maar je moet weten dat je heel goed hebt geschreven!
1 decennium geledenWant ik lees dit verhaal nog maar net, en ik vind dat je echt heel goed schrijft!
Dus, ga vooral door met schrijven! :"D
X
i love your story <3
1 decennium geledenmensen, ze verdient meer reacties ! komop!
<3
1 decennium geledenen dan gaan mensen natuurlijk wel ineens reageren, want ze willen wel dat je doorschrijft;)
1 decennium geledenIk schrijf ook bijna nooit een reactie ik weet het:$ het is alleen een beetje dat ik tijdgebrek heb, ik zit gewoon in de knoop met school en tja eigenlijk vooral school want school is echt moordend! Maar ik weet dat jij ook wel meer reacties verdient dan vijf en dat ik dan zelf ook een reactie zou moeten zetten..
En ik weet dat een simpele reactie al genoeg is om je blij te maken, maar het probleem is dat ik nooit simpele korte reacties kan schrijven maar het altijd van die super langen worden zoals nu dus dan reageer ik bijna niet op story's omdat ik gewoon dan ondertussen hw maak en dan dus niet ook een reactie kan geven.. sorry!
Maar nu heb je dus een lange reactie, ik hoop dat je er blij mee bent(A)
en dat je snel door gaat schrijven, voor iets meer dan 5 reacties, hopelijk voor jou;)
x
Ik vind het niet leuk ze moet iet zo zeure en hem zoenen
1 decennium geleden