Foto bij 013

bekaf kom ik terug thuis. ik kijk op me iphone. een sms van usher. Yo biebs. Je eerste concert is in Toronto, volgende week. we pikken je op en rijden naar het concert zaal. zie je volgende week mán, peace. Usher. Ohyeah! Hyper spring ik op en neer. daarnet was ik nog moe, maar nu niet meer. ik loop naar boven en pak me mac book er by. zodra die is opgestart open ik twitter. ik laat me vingers over de toesten glijden. ik weet nog niks te tweeten. ik besluit eerst mn beliebers te retweeten en een aantal te followen. na een kwartier Retweeten en followen besluit ik wat ik wil tweeten. @Justinbieber: #7DAYS for first concert in Toronto, Its gonna be Amazing! #MyWorldTour!. Tevreden kijk ik hoe ik al mer dan 100+ Retweets heb. Nu heb ik weer tevreden beliebers. ik kijk tussen me mentions en retweet een aantal die zeggen dat ze erbij zijn in toronto. ik wil net twitter afsluiten als me oog op een naam val. Oh, tis maar een fan van haar. @IHeartSkylar: Nooo! i just heard Grace is gonna be touring with @justinbieber. i so hope she doesnt break up with Cody now shes hanging out with justin! D: ik zucht en sluit gewoon af. ik zou nooit een relatie verpesten. maar stiekem hoop ik dat het uit ga. ik haal een hand door me haar en kijk in de spiegel. wat zag ik er weer uit. ik besloot om op bed te gaan liggen en tv te kijken.


1e hoofdstuk sinds een aantal maanden. dus het suckt.
maar is het een reactie waard of misschien een kudo.
ohja ik moet wel ff melden. Myn letter 'p'is dood en ook me vraagteken, dus sorry als het kut leest. xxxxxxx

Reageer (2)

  • xOnlyOne

    Dushii
    T suckt niet!!
    <333 verderrr duss<333

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Leuk!
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen