Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 45

Reacties? (A)

Demi pov:
De volgende ochtend werd je wakker door je wekker die afging. Je humeur was meteen al slecht. Hoezo? Wel het was woensdag vandaag en je moest na school meteen thuis zijn. Je zuchtte diep en kleedde je aan. Je deed een rode skinny aan met een zwarte t-shirt, waar een grote doodskop op stond met allemaal diamantjes. Je pakte ook nog je afgetrapte all stars en deed deze aan. Je pakte je rugzak en stak daar je spullen voor vandaag in. Je had vandaag wiskunde, maar je had je taak niet kunnen afmaken door gisteren. Je ging je kamer uit en ging naar beneden toe. Beneden pakte je nog een appel en daarna pakte je jou fiets, die buiten stond. Je fietste eerst naar een krantenwinkeltje toe om sigaretten te kopen en daarna reed je verder naar school. In school zette je jou fiets op slot en ging meteen naar Andrew toe. Andrew: kom je na school mee naar het stad? jij: ik mag niet. Andrew: hoezo je mag niet. jij: huisarrest. Jeffrey: wanneer heb jij nu eens geen huisarrest. Wat heb je uitgestoken? jij: wel ik was een paar dagen geleden bij een vriend blijven logeren. Andrew: dat groepje van op die bank. Je keek Andrew zuchtend aan. jij: en mijn vader kwam gisteren thuis en hij zag Tom mee in de zetel zitten terwijl ik een bloedneus had. De jongens en Annelies keken je verbaast aan. Annelies: hoe kwam je aan die bloedneus. Jij: tegen de voordeur gelopen. Andrew kreeg een grote lach op zijn gezicht. Jeffrey: hoe kan dat nu? Jij let altijd op zulke dingen. Andrew’s grijns werd mogelijk nog groter. Waardoor iedereen hem verbaast aankeek.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen