Part 7.5 - Are you guys coming with us?
Het zou super tof zijn als jullie ons nieuwe verhaal ook gaan lezen: Forever Young | One Direction
Eva's Point Of View.
"Ik heb een idee." Louis legt zijn vork op de tafel en slikt zijn hapje macaroni door. "Wat nou als jullie..." Louis pakt zijn lepel van tafel en wijst ermee naar Melissa en mij. "... nou na de tour bij ons in Engeland komen wonen." Vervolgd hij zijn zin. Melissa klapt vrolijk in haar handen. "Dat is een top idee! Doen doen doen! Ik bel meteen m'n ouders." Melissa staat op terwijl ze een nummer op haar mobiel intikt en loopt een eindje verderop. "Wat vind jij ervan?" Liam kijkt mij vragend aan en ik schud kort mijn hoofd. "Wil je dat niet?" Vraagt Zayn die zijn hand op mijn onderrug legt. Ik schud langzaam mijn hoofd. "Ik bedoel. Ik wil het wel. Maar ik heb school. Ik wil echt mijn fashion&design opleiding afmaken." Zeg ik snel als ik Zayn teleurgesteld hoor zuchten. "Kom daarna dan?" Stelt Niall voor. Ik schud mijn hoofd. "Na dit schooljaar moet ik er nog 3 jaar naartoe. Het gaat niet, sorry jongens."
"Ik mag mee!" Roept Melissa vrolijk. Ze laat zich weer op haar plek zakken en legt haar mobiel naast haar bord op tafel. "Het heeft wat gezeik gekost maar het mag." Louis straalt en drukt een kus op haar wang. "En jij?" Melissa kijkt me vragend aan. "Ik kan niet." Mompel ik. Melissa vraagt me waarom en ik leg het hele verhaal weer uit.
Die avond kan ik niet slapen. Ik staar in het donker naar het plafond. Melissa slaapt al lang en in de kamers van de jongens is het ook aardig stil. Logisch, wat zij moeten alweer opstaan om negen uur terwijl Melissa en ik lekker lang kunnen uitslapen. We hadden namelijk gezegd dat wij zouden komen op het moment dat wij wakker en klaargemaakt waren. Ik keek even naar Melissa die vredig in haar bed lag en sloeg toen zachtjes de dekens van me af. In het donker tastte ik naar mijn oude uggs, die ik als sloffen gebruikte, en trok ze aan. Ik pakte een hoodie van Zayn, die ik een paar dagen terug geleend had toen het koud was en niet terug had gegeven, en trok hem over mijn hoofd. Met mijn iPhone in mijn hand liep ik de hotelkamer uit en nam zo stil mogelijk de weg richting de lobby. Er brandde daar nog licht en de enige persoon die er te bekennen was, was een vrouw achter de receptie. Ik nam plaats op een stoel en ging er zuchtend zitten.
"Is er iets meissie?" Vroeg de vrouw achter de receptie, die blijkbaar mijn beteuterde gezicht zag. Ik haalde kort mijn schouders op. "Ik denk dat ik terug ga naar Nederland." Mompelde ik. "Kunt u opzoeken wanneer de volgende vlucht gaat?" Ik stond op en liep naar de vrouw toe die zich op de computer richtte. "Als jij snel je spullen pakt zorg ik dat iemand je naar het vliegveld brengt. Dan red je de vlucht straks nog, dat ik namelijk de laatste vlucht van vandaag." Ik bedankte de vrouw en liep terug naar de receptie waar ik mijn pyjama broek verwisselde voor een jeans. De hoodie van Zayn hield ik aan omdat ik nu geen zin had om iets anders aan te doen. In de badkamer deed ik snel een beetje mascara op en kamde mijn haar zodat het wat fatsoenlijk zat. Ik wist dat ik iedereen nu pijn zou doen maar ik werd even gek van alles. Ik wist dat het raar was dat ik nu zo plotseling weg ging maar ik kon niks anders. De druk en alles was me te veel. Ik pakte een blaadje en pen en schreef er met grote letters op:
Melissa, Zayn, Liam, Louis, Harry, Niall,
het spijt me.
Reageer (9)
Snel verder! Heb het in 1 uur uitgelezen! Echt een leeeeuk verhaal! xx
1 decennium geledenNeeeee!
1 decennium geledenWaarom gaat ze terug?
hele verhaal uitgelezrn
1 decennium geledenwil ik op volgende klikken staat er:
dit is het laatste hoofdsruk van de story!
mijn gezicht was shocking...
Verder!
1 decennium geledenNoez, snel verder <3
1 decennium geleden