"Brrrr wat is het toch koud hier"dacht ik en ik schoof expres wat dichter bij bill ^^die al lang sliep samen met Milou aan de andere kant."Kijk ! ze doet haar ogen open''zei Tom luid en hij keek Gaab lief aan "wat heb jij mooie ogen" zei Tom erbij "Gaab lachte even naar Tom en stond recht "ik moet echt naar de wc en waar zitten we nu ?" Na dat gaab terug kwam van de wc vertelde Tom en Fleur Haar alles."Mensen we gaan landen hou jij goed vast !" zei scott serieus
ondertussen liep maria al vrolijk rond samen tussen MM en DAMI heen en terug."Mooie landing Martin en Scott " probeerde Lana optimistisch te blijven,"maar waar zijn we nu ?" vroeg tom zich af "Nou dit zou australie moeten voorstellen maar maar maar het enige wat ik zie is puim !" Riep martin boos en ontgocheld."kom kom we bouwen een mini kamp, we kunnen de mensheid toch niet laten uitsterven" zei Tom met bijbedoelingen.En iedereen werd meteen aan het werk gezet: "IK Scott Tom gustav en snoop gaan op zoek naar bamboe , Bill en Georg jullie gaan vuur proberen te maken en een waterput graven want bill jij hebt toch lange nagels jij kan ze nu eens goed gebruiken,"zei martin zeer serieus "en Kers Gaab Fleur Milou Sabry en Veer ! jullie gaan voor het eten zorgen"En iedereen begon met zijn werk zonder tegen te spreken.OP het einde van de dag stonden 2hutjes klaar samen met een waterput , een kampvuurtje in het midden en iedereen had wat te eten. Samen zaten we gezellig in een rondje te babellen tot het heel donker en koud werd . IK ,Kers milou Gaab en Sabry besloten om samen met Bill en Tom in één hutje te slapen terwijl Maria samen met MM en Dani verkoos om zelf een eigen hutje te maken in een vampierachtige stijl,En martin,Scott,Lana,Fleur,Gustav en Georg in een andere hutje sliepen.De volgende ochtend werd Kers als laatste wakker "Ik hoop dat iedereen vis lust"Zei maria van ver af samen met Dani die naast haar een emmer met vis vasthield.Iedereen ging weer in een kringetjezitten om te eten."Bill jou kapsel ziet er gewoon niet uit"lachte Tom "waarom heb jij nu weer zo een lach op jij gezicht ?"lachte bill even mee.Opeens horen we een Metaal achtige geluid van heel erg ver die steeds dichter en dichter bij kwam opeens roept georg '"LIGGEN" en iedereen verschoot zich dood het geluid was echt te dicht en het werd steeds warmer ,warmer en warmer en iedereen begint te gillen en te schreeuwen steeds hoorde ik de geschreeuw verder en verder weggaan , ook werd het kouder en opeens BOEM ik doe mijn ogen open ! en ik kijk naar een poster van th op mijn muur ... Het was allemaal maar een droom ! oef ik draaide mij om en ging in het kussen en ging verder slapen KUTweer dacht ik ondertussen stil in mijn hoofd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen