Toen we de heuvel opliepen geloofden we onze ogen niet ! We stonden allemaal hand in hand op één lijn en alles wat we zagen leek hard op een derde wereldoorlog maar jij zag geen leven meer ! we zagen elleen verwoeste straten kappote auto's mega veel lijken en bloed overaal waar jij keek leek helemaal anders dan de oude leventje van vroeger ,hier waar mensen allemaal in vrede leefden . Het was zo erg dat Sabry zelfs een traantje in haar ogen kreeg."Kom we moeten zoeken wie er nog leeft ,we splitsen ons op"stelde Georg voor , we hadden niet veel keus dan naar hem te luisteren en tussen die rotzooi zochten we naar leven. Opeens hoor ik geschreeuw ergens onder een auto ik roep hulp van de andere , ze hielpen mij even om de auto om te draaien "Mariaaaaa"riep ik! heel haar been lag open en er kwam imens veel bloed uit."wat is er gebeurd?"vroeg kers "aardbewegigigiging groooote on on ontploffing"zei ze met moeite ''kom mee we zullen jij helpen , Tom trok de t-shirt van zich af en scheurde die in kleine stukjes en bond die om maria haar been goed vast.Ondertussen kreeg gustav controle over zichzelf en nam Gaab even over van Tom.Het was warm, de zon brande in onze gezicht, we zaten met zijn allen in een kring al een hele tijd lang te wachten op reddingwerkers. "Heey kijk een vliegtuig van martin en scott ! kom we gaan zwaaien !!!"riep ik .Toen het vliegtuig wat dichter bij vloog rolde er zo een touwen ladder tot op de grond en zag jij Lana naar ons zwaaien "yahooo kom op snel we hebben niet veel tijd"Georg kroop als eerste de rest volgde maar maria en gaab bonden we aan het einde van de trap vast en trokken we ze later op in het vliegtuig.Martin kwam uit de pilootencabine met een droevig gezicht : we zijn de enige overlevenden hier " "Nou en kom we gaan terug naar Nederland " riep Sabry "Nee dat kan niet ! die bestaat ook al niet meer iedereen is dood !"riep martin terug "Wat zelfs in amerika ?" vroeg milou die als enige rustig was "Ja zelfs in Amerika "En snoop kwam binnen uit de wc met een droevig gezicht . "Maar wat is er dan gebeurd ?" vroeg bill "Dat zou ik ook willen weten , KIJK ! maria beweegt weer " zei scott snel en liep naar haar toe "Hey maria weet jij Dani en MM leven nog maar ze zitten nog allebij nog op het wc zich op te frissen " Maria lachte even en sluitte haar ogen weer."We gaan naar australie"zei martin weer daar is er normaal het minst schade misschien vinden we daar hulp , tegen morgen vroeg moeten we daar zijn ,iedereen krijgt nu een deken om zich warm te houden of in te slapen dat is alles wat we hebben"zei martin terwijl hij zich achter het stuur zette samen naast scott. Iedereen wikkelde zich rond in het laken en babbelde nog wat.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen