bill en tom

Het regende en donderde weer.Ook ondanks alle luxe die we in het hotel hadden hebben we allemaal een slechte nacht gehad , mischien was het toch niet zo een goed idee om gaaten te booren in de grond , want om 6 uur smorgens kwamen Bill en Tom binnen en ze maakten verschrikelijk veel lawai het leek net of ze daar een feestje hadden. "Goeiemorgen iedereen" zei Gaab terijl ze uit haar bed kroop.Iedereen was al ondertussen wakker maar het raarste was : Fleur was er niet."kom we gaan eerst beneden kijken in de cafitaria misschien ontbijt ze al" stelde Sabry voor en we gingen met zen allen naar beneden, onderweg hoorden we een hele hoop mensen juihen en tieren we dachten meteen TH ! "kom snel rennen" zei ik . Maar wat we zagen hadden we echt niet verwacht ! fleur zat dronken op één van de tafels te dansen samen met gustav die een fles bier in zijn rechter hand vast hield. "Dit kan nooit goedkomen" dacht kers "Naja ze heeft tenminste haar liefde gevonden " lachte gaab.Na 5min lang verbaasd te kijken trokken we fleur van die tafel samen met gustav af en namen we ze mee op ons hotelkamer weer."Ik voel mij niet goed" klaagde fleur "Fleur jij hebt een kater x''D drink nu die glas op" zei kers melig "wat zit er in?" "dat wil jij niet weten , drink nou maar gewoon op"zei kers weer.Ondertussen stuurde gustav een sms terwijl hij half zat naast fleur lag.TOK TOK TOK er werd op de deur geklopt Gaab deed de deur open en viel opnieuw flauw.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen