het gaat over bill en tom

De deur slamde open en Sabry rende de hotel kamer binnen , ze was zooo uitgeput dat ze pas na een tijdje kon praaten maar dan wel met een groote smile op haar gezicht "TH , TH ,TH gaat niet naar amerika " "aaaaah yeah" riep Gaab "Ik heb een idee nu dat ze toch in die hotel zitten laten we ze gaan zoeken en en en " begon ik met van alles op te noemen van vreugde "Ze zijn nog aan het slapen denk ik , het is wel 5uur e mensen" zei kers "maar ik wil niet slapen" zei sabry en de rest gaf haar ook toe."laten we naar de bioscoop gaan het is toch in het hotel en ik denk dat th wel over een paar uurtjes zal opstaan"stelde Milou voor "Goed idee " zei fleur en pakte haar tasje al."wie wil nog popcorn?" vroeg milou "Ikke" zeiden iedereen. "GVD wanneer gaa de lichten nu uit ?" vroeg kers hilarisch en begon te lachen,"hey waarom lachen jullie niet ?,Gaab,Veer,Fleur,Milou,sabry?" ze merkte dat ons hoofd naar rechts was gedraaid en allemaal met onze mond open . Ja ja tom bill en gustav kwamen de zaal binnen , ze stapten iets verder en gingen net voor ons zitten."aaaaah het kwijlen kan beginnen" dachten we , maar dankzij bill zijn 'leeuw' kapsel en tom zijn pet konden we de helft van de scherm niet meer zien . Maar dat vonden we helemaal niet erg verre van zelfs ,we kwijlden ons gewoon dood."Hey pssst , kijk Bill heeft die witte trui aan van toen hij voor die modder photoshoot moest doen" zei Kers zo stil mogelijk. terwijl ik en Sabry die links en rechts van haar zaten leken wel niks te hebben gehoord en zo heeft iedereen een hele 2uur lang naar ze zitten geilen. De lichten gingen aan , ineens stormden de 4bodyguards binnen en haalden tom bill en gustav op."kut net ik de kracht had gekregen om ze eens hallo te zeggen" zei Gaab . Sabry trok plotseling gaab mee aan haar t-shirt "Kom snel mee Gaab we gaan ze volgen" zei Fleur snel."Nee hé ze zijn hun hotel kamer ingegaan"zuchte Milou "Mensen ik heb een idee ! kom we pakken een ladder en we gaan die aan het raam van de hotel plaatsen zo kunnen we ze zien ^^" zei Gaab "Net als in jij fantasie gaab xD" lachte ik."Ik had geen idee dat jij een ladder kan vergelijken met deze stukje boom die we aan de overkant hebben weggezaagd " lachte Milou luid " ."Kan iedereen alles zien?"vroeg Gaab terwijl ze zoekend in het raam keek ."Aaaah kijk Tom en Bill komen binnen!" en opeens flipten we allemaal.Bill zei iets vaags tegen Tom en ze begonnen even te lachen .Ineens kwam tom wat dichter bij het raam , hij nam met zijn beide handen het einde van zijn t-shirt vast en trok het uit. PLOEF ! ineens zagen we dat Gaab flauw was gevallen snel klommen we van de amateur trap af en Sabry halde een glasje water en goot die over gaab's gezicht , Gelukkig kwam gaab snel tot bewustzijn en konden we weer verder genieten. Tom zat ondertussen op een zetel en speelde op playstation . Naast hem lag nog een glas lege cola en een stukje pizza. Maar zo te zien zat bill ondertussen in de badkamer dus keeken we alleen naar tom hoe hij playstation speelde . 2uur later : De kamer deur gaat open "AAAAAHHHH" iedereen begon te gillen , Bill stapte buiten met alleen een handdoekje rond zijn heupen buiten . Bill stapte tot het einde van de kamer , deed zijn kast open : "Mooi opgevouwen onderbroekjes ^^" zei ik slijmend en keek aandachtig verder."Ik heb eindelijk zijn tieten gezien" lachte Kers.Ondertussen trok Bill zijn kleren aan , maar opeens keek hij naar ons ! "Springen!"Riep Fleur "Net op tijd"dacht Sabry "Kom we gaan terug naar ons kamer , volgens mij zitten ze net onder onze kamer"Vertelde Gaab.Brzzzzz Brzzzzz Brzzzzz "Kan het wat zachter met die boor?"vroeg milou die net de kamer binnen ging met 6ijsjes "sorry meel maar zo kunnen we Bill en Tom zien ^^ door het plafond " zei Kers overtuigend "Ja kijk maar ! we hebben al 21gaatjes geboord^^" zei Fleur met een boor in haar hand "Kom nog 19 te gaan "moedigde ik ze aan.Maar helaas konden we ze vandaag niet meer spioneren want ze waren weer eens weg en het was toch al 23uur dus we gingen gaan slapen."Ik vraag mij af wat snoop ons gegeven had in die witte zak" vraagde Milou zich af en opende die zak "AAAH wat lief ! een teddy met friends for ever er op" zei fleur terwijl ze er ook bij ging zitten."Laten we nu gaan slapen'' stelde ik voor .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen