van decatte

Nog bedankt voor de rit Scott en Martin" zwaaiend gingen we verder . "En hoe denken jullie TH in deze oneindigheid te kunnen vinden ?" vroeg Milou "Mensen ik heb een mededeling" begon ik .En ineens hoor ik uit de verte : "Ik ben verliefd op bill !" ,"Mariaaaaa !!!!" riepen we terwijl we naar haar toe renden."wat doe jij hier ?" vroeg Kers opgevonden "Ik Winkel wat met mijn lief" en ze pakte haar gsm en tikte een nummer in "Hellow were are you now ?"en zo ging het gesprek van maria een tijdje door."Zo , wat doen jullie hier ?" ''Nou we" en toen ik het wou vertellen stopte maria mij tegen en zei ze "Laat me raden ? Tokio Hotel ? " "uhu" gaven we toe.Het was een tijdje stil, tot jij maria weer hoorde schreeuwen "Daniiiiiiiii ! darling i've mist you so muth"en ze gaf hem een kus op de mond.We konden onze ogen niet geloven Maria en Dani ! "OW jah tussen haakjes zei maria "ik heb 15min geleden Tom en Bill in een hotel zien binnen stappen het hotel heet "LAMA" als ik mij niet vergis, maar ik moet nu verder gaan doeii" zei maria snel en stapte weg hand in hand samen met Dani."Aaaaah Maria heeft Tom en Bill gezien en dat zegd ze nu pas !!! " zei Fleur schreeuwend "Fleur gewoon rustig in en uit ademen Maria haat ze xD" zei Milou terwijl ze fleur probeerde rustig te krijgen."screens" zei Gaab ineens en we begonnen allemaal even te lachen."Wat wa wat is het hier PRACHTIG ! " zei ik haperend "Veer dat is klein gezegd" voegde Sabry toe "Kom laten we nu snel een kamer huuren voor 1 dag want we mogen er zomaar niet in". Dus we gingen met zen allen naar boven."Dit is het ! de kamer nummer 482,kom binnen " Zei de bediende . En we stapten de prachtige kamer binnen."Gelukkig hebben we de creditcars an onze ouders gestolen :) " zei Kers vrolijk."Kom laten we nu op zoek gaan naar TH".

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen