van decatte

Ik keek op mijn uurwerk "2uur snachts mensen ! en ik ben dood moe !" "Ik voel mijn voeten niet meer" klaagde Kers "Ik heb honger" zeiden fleur en sabry " 'gaan we niet ergens rusten ?" stelde meel even voor . "Snooper woont hier 500m verder op , kom hij vangt ons wel op" vertelde gaab zelfzeker ,na een kwartier rammelden we aan de deur van snoop "toen ging de deur open en we zagen snoop in zijn pyjama en een slaapmuts "hoi snoop mogen we hier
overnachten "?vroeg Milou hem , en we keken heel lief aan ^^ "Tuurlijk mag dat ! jullie zullen wel op de verschillende banken moeten slapen , maar eerst ! : neem aub een handdoek ,jullie zien er zoo nat uit als een spons" ontving snoop ons . Na een lekkere hete shocomelk en een gezellige babbel gingen we allemaal slapen. Het was ijskoud en iedereen werd erdoor wakker "Brrrr Het is zomer wat een rot weer !" breezde Gaab eruit terwijl ze haar tanden poetste . "Hey nog eens bedankt voor alles snoop " zei Sabry "Wacht ! " riep snoop . Hij haalde een groot wit zakje uit zijn kast en gaf aan ons. "Wat is dat?" vroeg Gaab "Hier zit alles wat jij nodig hebt , maar ik vraag mij steeds af hoe jullie van plan zijn in 1 dag te voet naar duitsland geraken en dan nog in deze koude weer" zei Snoop "Ah we redden ons wel " kalmeerde Kers . En we vertrokken .Na een uur stappen waren we weer moe " Zo kan dit niet langer ! "Zaagde ik "chill ! laten we gewoon martin en scott bellen zodat ze ons naar Duitsland kunnen brengen" zei Milou chill "Goed idee !" gaf Sabry toe . Het vliegtuigje stond al klaar en martin en scott lieten ons in duitsland achter.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen