van decatte

"Wat een mooie buurt hier" zei Sabry bewonderend en plukte een bloem die naast haar voeten groeide.We belden aan de deur , 5seconden later werd het deur geopend door een grote smalle figuur ." Excuseer maar is kers thuis?" vroeg Gaab zeer beleefd zo beleefd dat we even naar haar keekten met een verbaasd gezicht . "De wie ?" vroeg het persoon ''ik denk dat we een deur verkeerd zijn" zei ik.We belden bij het volgende , na een tijdje werd de deur voor ons geopend ."Kers !!!" riepen we samen "Euh ja ?.." onbegrepend antwoorde ze "TH gaat over morgen naar Amerikaaaa !!! '' Riep Gaab weer ."AAAAAH wacht hier 5 min " overtuigde kers ons.
toen de 5min voorbij waren liep kers ook naar buiten en we vertrokken naar fleur. Fleur woonde toevallig niet ver van kers dus het duurde maar een tiental minuuten en we stonden voor haar deur 'DINGDONG'drukte Kers op de bel . het raam op de tweede verdieping ging ineens open en we zagen Fleur "TH gaat naar Amerika !!!! kom mee we gaan ze stoppen"de deur ging open en fleur liep buiten "wat leuk om jullie hier te zien :D " zei ze "idd" gaven we toe en we gingen verder."Mooie weer" zei ik om de stilte te breken "jah zeg dat wel :) " gaf Kers toe . Maar alsof we werden afgeluisterd begon het ineens zachtjes te regenen "AH denk positief : het is zoo voorbij het is toch zomer :) " zei Gaab optimistisch . KABOEM ! de donder ! en het begon ineens heel hard te regenen er vielen zelfs kleine stukjes hagel ''Jeetje Gaab ! soms maak jij mij echt bang" lachte Fleur.Toen het al donker werd kwamen we pas aan bij milou , we vertelden haar alles over TH en ze ging mee. Door het Koude en Donkere weer gingen we verder."Wat we allemaal voor Tokio Hotel niet doen "fluisterde Sabry omdat ze keel pijn kreeg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen