Foto bij op naar onze vrienden

van decatte

KABOEM ! ''stomme kut donder " dacht ik en draaide mij om,om in het bed verder te slaapen.
Zachtjes hoorde ik de regen op het raam botsen tot er ineens een felle flits door de hele raam ineens scheen en weer KABOEM ! ''aaah zo kan het niet langer" en ik legde het kussen op mijn hoofd , zo viel ik opnieuw in slaap . Die ochtend werd er gebeld aan de deur . Ik stond op , pakte snel mijn kleren en kledde mij zo snel mogelijk aan en rende naar beneden. Onderweg merkte ik uit het raam dat het zonnetje vrolijk scheen en ik werd er weer vrolijk van . " Gaab en Sabry ! wat een verrassing , ik had jullie helemaal niet verwacht" Sabry en Gaab leken wel dood moe te zijn , het leek alsof ze de hele weg gerend hebben."Veer HJB nu !"" zei Gaab "We hebben een groot probleem ! " voegde sabry er bij."Tokio Hotel gaat naar Amerika !!"schreeuwde Gaab megaluid."WaAaAaAt ? dat mag niet we moeten ze stoppen !"zei ik verbaast "Kom we gaan kers,fleur, en milou halen "zei Gaab er bij . Ik trok snel mijn jas aan , nam wat geld mee en rende opnieuw buiten.'Kom we gaan te voet lopen ,voor de trein moeten wij nog een half uur wachten anders " .En we liepen en liepen en liepen ,... Tot we een frituur tegen kwamen. Daar gingen we ons op een bankje zetten en bestelden we een heerlijke zak frietjes."jammie ik moet toegeven: deze friet smaakt bijna zo lekker als tom" zei gaab met een lach.En we lachtten ook mee .Ineens zien we een knappe gast binnenlopen in een snoepwinkel samen met een meisje."hey ze komen mij bekend voor" zei ik vaag "AAAAH het is Martin en Lana !" zei Gaab vrolijk ."Kom we gaan erbij"riep Sabry opgewonden. En we aten de laatste stukjes friet op en renden naar martin en lana "Martin Lana ! wat zijn we blij jullie hier te zien zeg :D" glimlachte Sabry ."Sabry ! Gaab !Veer !" zeiden ze tegelijkertijd ''whaha" lachten de beiden even."Zo wat brengt jullie hier ?"vroeg martin. We legden het allemaal traag en duidelijk uit, tijdens het gesprek keek martin even op een meisje die achter ons passeerde en werpte de blik terug naar ons.Toen het gesprek gedaan was zei martin "Als jullie ooit een vliegtuig nodig hebben .... " Hij keek even rond en voegde toe "Ik en Scott hebben er zelf eentje ^^ als jullie te laat zijn kunnen we jullie best naar Amerika brengen". "Dankje we bellen jij wel op" zei ik lief "Het was leuk maar we moeten opshieten nu ! '' legde Gaab uit.En we liepen verder.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen