8
En toen ik me ging voorstellen dat Liam daar in een tijgervelletje op hem lag te wachten , de tranen stonden serieus in mn ogen.
Dankjewel haha<3
lovessss
Liam Payne
En dan eindelijk, na een half uur te laat te zijn, komt Niall eindelijk het restaurant binnen.
En geloof me, Niall is nooit te laat voor het eten. Never.
"man, waar was je?" Hij schuift met een grote grijns naast Harry aan, die hem vragend aankijkt.
"bij Cleo""zegt Niall.
Ik voel een steek van jaloezie, Cleo. Hij had verteld een leuk meisje te hebben ontmoet , Cleo. Zo heette ze dus.
"man, ze is zo lekker."hoor ik Niall zeggen, terwijl ik mn aandacht probeer te richten op Zyan of Louis. Maar helaas, die hangen aan Nialls lippen.
"hoe ziet ze eruit?" Zayn stops een spaghetti sliert in zijn mond en ik probeer weg te kijken.
"klein, curvy, lange rode haren, blauwe ogen." Als Niall haar beschrijft twinkelen zijn ogen, wat ik al helemaal verschrikkelijk vind.
Ik voel dat mn ogen beginnen te tranen en haastig veeg ik ze weg.
"we hebben gezoend."
Met een ruk schuif ik mijn stoel naar achter en terwijl de tranen over mijn wangen stromen ren ik naar de toiletten.
"liam, wat ga je doen?!" hoor ik Harry roepen en kort daarna hoor ik ook zijn voetstappen in de gang.
Ik sluit me op in een van de toiletten en ga zitten op de wc. "shit."vloek ik zachtjes en merk dat mijn t-shirt nat is van de tranen.
"liam?" hoor ik plots en een deur valt dicht.
Harry...
"gaat het wel goed?" roept hij en ik betwijfel of ik wat moet zeggen.
Ja, betekende dat het goed ging, maar hoe moest ik dan verklaren dat ik had gehuild.
Nee, dat betekende, geef een uitleg. En daar had ik ook geen zin in.
Ofja, het aan iemand kunnen vertellen...
Ik graai met mijn hand naar de deurklink en haal het slot ervan af.
Meteen wordt hij opengetrokken."liam, man." zegt Harry bezorgd en knielt voor me neer."wat zie jij eruit."
Ik kijk hem met rood betraande ogen aan.
"wat is er?"
Mijn handen beginnen te shaken en ik voel dat de tranen weer in mijn ogen prikken."niks." lieg ik.
Harry tovert een speelse grijns op zijn gezicht en wrijft met zijn rechterhand door zijn haren."komop, ik zie toch dat er iets is.JIj huilt niet voor niets."
Met zijn linkerhand pakt hij mn hand."we zijn vrienden, je kan me het heus wel vertellen."
"ik ben bang dat je het gek vind."Lieg ik weer.
Tuurlijk vind Harry het niet gek. Hij en Louis. Hij zat eigenlijk ongeveer in hetzelfde schuitje.
"ik?" hij lacht."Moi?!! Ik vind niks gek."
Ik kan een grijns niet onderdrukken en zucht even diep.
"oke dan. Beloof je me dat je het niet doorverteld?"
"I promise" hij knijpt zachtjes in mijn hand en dan open ik mijn mond.
"ik ben verliefd." zeg ik. O god, dat is eruit.
"serieus? Wat leuk"!" roept Harry opgelucht uit."m-maar waarom huil je dan?"
Ik zucht nog eens. Moest ik het nou echt gaan vertellen...?
"ik ben verliefd op Niall."
Bij het uitspreken van zijn naam breekt het zweet me uit.
Harry's gezichtsuitdrukking verandert van opgelucht naar geschrokken en verbaasd.
"n-niall?"
"j-ja." snik ik."ik wil het niet."
Even lijkt het alsof Harry wil weglopen maar hij slaat zijn arm om me heen."sjjjtt." troost hij me, terwijl ik tril van verdriet.
"dit had ik niet zien aankomen."het is even stil en ik merk dat mijn tranen miner worden."weet hij het?"
Ik kijk op en veeg een traan weg."nee...en ik ben ook niet van plan het te vertellen.Ik raak hem kwijt als ik...."
"je raakt hem niet kwijt. Je weet toch hoe gek hij op je is?"
Ik begin weer te huilen."ik ben zo bang. Ik heb dit nog nooit gevoeld." snik ik."en nu heeft hij Cleo..."
Harry is ook even stil en drukt dan een kus op mijn wang."Ik snap wat je bedoelt. Toen ik merkte dat ik Louis leuker vond dan ik dacht....i-ik wist niet wat me overkwam."
Ik merk dat Harry langzaam rood word."maar toen we heb beiden aan elkaar hadden verteld... h-het is zo'n opluchting."
"dat snap ik." zeg ik en zucht."maar jullie vonden elkaar allebei leuk. Niall ziet mij enkel als vriend.Niet als meer."
"je moet het hem vertellen." zegt Harry en diep vanbinnen weet ik dat hij gelijk heeft.
Reageer (7)
Vertel het maar Li, Niall vindt jou ook leuk. Kan niet anders
7 jaar geleden.. zit hier rustig te janken..
1 decennium geledenhoor je mijn moeder: "Waarom jank je?"
IK: Nou ..Liam.. niall...homo..geen ..seks..iemand anders..uwaaaaah T-T
mam:
Te gek verhaal ^^
Snelverder! Poor Liam indeed. Lovesss <3
1 decennium geledenOké ik was tijdens het lezen liedje Letters van Matt Cardle aan het luisteren, ens serieus in die combinatie ga je huilen ....
1 decennium geledenMaar nu moet hij het wel gaan vertellen, want dat is meestal het slimst.
Nu hup snel verder, want je kunt me niet zo in spanning laten wachten
En Niall ziet Liam huilen en gaat naar hem toe en troost hem in toiletten. (wel romantisch)
1 decennium geledenVerder<3