Foto bij Part 49

~Melody Hope Turner

Chelsea begon meteen af te ratelen over wat er was gebeurd. Zij en Liam hadden Anaïs' spullen doorzocht terwijl zayn haar afleidde, maar plots was Anaïs toch binnen gestormd. Ze had Chelsea vast gegrepen en een mes tegen haar keel gedrukt -een lichte streep was zichtbaar-. Toen had Zayn zich opgeofferd en had Anaïs hem meegenomen. Niemand wist waarheen. Liam had onmiddellijk de politie gebeld, maar het was te laat geweest. Zayn en Anaïs waren al lang weg. De politie had een onderzoek op touw gezet en overal in het land werden foto's verspreid. Foto's van Anaïs en dé Zayn Malik die door haar ontvoerd was. Fans waren in rep en roer. Ook zij waren vastbesloten uit te kijken naar sporen van de twee. Fans van alle landen voerden acties en groepen op facebook werden aangemaakt.
Geschokt staarde ik Chelsea en Liam aan. "She's got Zayn?!" Tranen welden op in mijn ogen die al snel baadden in het vocht. Ze tegenhouden lukte niet en al snel stroomden ze over mijn wangen naar beneden terwijl er in mijn ogen steeds een groter aantal geproduceerd werd. Chelsea trok me troostend tegen zich aan en ik voelde dat ze zelf ook huilde.
Waarom had ik Zayn ooit laten gaan? Toen hij het uitmaakte, had ik hem tegen moeten houden. Ik had hem tegen moeten houden met Anaïs te gaan. Ik had niet in die stomme coma mogen vallen, dan had ik hem kunnen beschermen. Dan had ik kunnen verhinderen dat hij, Liam en Chelsea alleen naar die trut van een ananas zouden gaan. Dan had ik...
Mijn hevige snikken waren duidelijk hoorbaar in de kamer en ook de anderen hadden het moeilijk. Chelsea, Alice, Louis en Niall snikten zacht en bij Harry en Liam liepen de tranen over hun wangen. Ook het meisje -dat zich had voorgesteld als Sophie- had het moeilijk.
Harry's stem klonk schor toen hij begon te praten. "We have to do something."

Reageer (6)

  • Indietro

    Snel verder! Dit is een van mijn favorite verhalen tot nu toe!! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen