Foto bij O44.

Sorry dat het even duurde, maar ik maak het weer goed. (heb een week vakantie ;') )

Het had zo'n enorm behaaglijk gevoel, in zijn armen te liggen. Onze lippen zaten nog steeds aan elkaar vast geketend, maar ik wist niet goed wat de volgende stap dan moest zijn.
Ik voel zijn tong speels tegen mijn lip tikken. Tik. Tik. Tik. Ik verstijf helemaal, wat moet ik nu?
Nu likt zijn tong smekend over mijn onder lip. Laat me er in? Lijkt het wel te vragen. Ik doe zachtjes mijn lippen van elkaar, de opening was amper anderhalve centimeter groot, maar hij wurmde zijn tong er door en duwde zo mijn mond verder open en zoog zichzelf, bijna vacuüm, aan me vast. Zijn tong streelt zacht de mijne, alsof het een katje aait. Het geeft me rillingen over mijn hele rug, dit voelde gewoon te goed.
Ik laat me meeslepen door het gevoel en mijn tong laat zich meeslepen door de zijne. Nu lijk ik ook initiatief te nemen door zijn mond te verkennen. Mijn tong glijd subtiel langs de zijne en streelt zijn gehemelte, bij wijze van plagerij.
Ik voel hoe er een glimlach vormt op zijn mond terwijl die nog steeds tegen de mijne duwt. Ik neem wat afstand en laat hem uiteindelijk los, maar enkel met mijn lippen want mijn lichaam zit met dat van hem verstrengeld.
Hij grijnst naar me, terwijl hij met op zijn hand steunt om een beter zicht op me te hebben.
"Je bent zo enorm schattig." geeft hij zachtjes toe als hij met zijn vinger over de streepjes van mijn gaat. Hij droeg geen shirt, zoveelste beter. Hij was best gebruind en ook wel gespierd, mijn lichaam zou totaal nietig zijn tegenover dat van hem. Gelukkig, maakt dat mij niets uit, want ik heb nu wel zeker iets hemels om van te genieten.
Een engel, om het zo te zeggen. Ik lach verlegen naar hem en zeg een kleine 'dankjewel', als hij het niet was zou ik meteen hebben gezegd dat ik verre van schattig ben. Maar met de warmte die ik op mijn gezicht voel verspreiden en de roodheid die daar mee gepaard gaat, kan ik moeilijk zeggen dat ik er niet schattig uit zie.
Hij duwt weer een korte kus op mijn lippen. "Moet je nog wat eten?" vraagt hij dan, hij plukt een druifje van de tros die op het dienblad lag en beweegt deze naar mijn mond. Ik doe laks mijn mond open en hij voert me, alsof ik een romeinse prins ben.

Reageer (9)

  • SuperrCarrot

    Ik heb dit hele AWESOME verhaal binnen een paar uur uitgelezen, en nu wil ik meer :(
    Snel verder Please!

    1 decennium geleden
  • Salute

    Sweet!

    1 decennium geleden
  • RxStylinson

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahw<3 echt te schattig:D snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • KittyLoves1D

    Dit verhaal is echt TE schattig!
    Snel verder hoor!

    1 decennium geleden
  • Ro

    DE EERSTE LARRRY TONGZOEEEEN, OP NAAR LARRY PORN. (heart2)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen