Foto bij 6

Niall Horan

"Liam, het was heerlijk." zeg ik nadat ik mijn laatste hap heb doorgeslikt.
Ik zie dat Liam me tevreden aankijkt. Het was écht gezellig geweest tussen ons. De laatste tijd waren Liam en ik best close geworden.
"shitttt."mijn ogen vallen op mijn horloge."sorry Liam."Zeg ik gauw als ik zie dat het al laat is.
Ik had afgesproken met de man die onder in de lobby werkte, dat ik mijn nieuw bestelde schoenen zou gaan afhalen. En ik was al te laat.
"oh, je schoenen he?" hoor ik Liam vragen en ik knik.
"zo terug."zeg ik en geef Liam een vlugge knuffel.
"oke, tot zo."
"bye." ik loop richting de gang en met een klap gooi ik de deur achter me dicht.



"ah dankjewel."ik neem de doos aan van de man achter de balie en glimlach vriendelijk naar hem.Ik was gek op schoenen. Dus, niets weerhield me ervan om ze te kopen.

Ik draai me om met de doos onder mijn arm en wil terug lopen naar de lift als ik plots een enorme klap tegen me aanvoel.
"oh god, sorry."hoor ik een hoge stem zeggen en ik sta met een pijnlijk gezicht op.
Een werkelijk prachtig meisje kijkt me geschrokken aan. Haar lange rode haren dansen op en neer als ze de schoenendoos voor me opraapt."sorry, ik had moeten uitkijken."zegt ze en bloost."hier."
Ik neem hem dankbaar aan en grijns."ach, kan gebeuren." zeg ik. Onopvallen laat ik mijn ogen langs haar lichaam glijden.
Ze was best klein maar had curves. Ik grijns nog eens."ik neem aan dat jij ook naar boven moet?" Vraag ik, duidend op de botsing, recht voor de lift.
"eh,ja. Mijn ouders wonen in het penthouse. Ik wilde ze gaan bezoeken." het meisje stapt de lift in."ik ben Cleo."zegt ze en haar stem klinkt zweverig. Bijna alsof ze zingt.
"ik ben Niall."zeg ik en schud haar hand, waarna we ieder op onze verdieping drukken.
"dat weet ik toch."zegt ze blozend."ik ben ook een meisje."
Goed, ze was in ieder geval niet zo'n superfan.
Begrijp me niet verkeerd, ik hield van onze fans. Maar ze waren best druk.....
De lift gaat langzaam maar zeker omhoog en er valt een stilte.
Geen ongemakkelijke, dat niet. Ik voelde me zeker aangetrokken tot haar.
"ik moet hier eruit,"zeg ik grijnzend en het Cleo kijkt op.
Haar prachtige lichtblauwe ogen glinsteren."oke dan." ze steekt haar hand verlegen op."nou, leuk je ontmoet te hebben. Tot wanneer blijf je?"
Ik merk dat ze mij ook wel ziet zitten."ehm, overmorgen."zeg ik."ik kom je vast nog wel een keer tegen."
"ik hoop het."zegt ze zachtjes en kuiltjes verschijnen in haar wangen.
Ik draai me om, loop de lift uit en stap richting de kamer van ons. Ik zou er persoonlijk voor zorgen dat we elkaar nog ns zouden zien.

Reageer (4)

  • Niallerslove

    Nee. Je houdt van Liam.

    7 jaar geleden
  • SachaStyles

    sjesus NIAM moet gebeuren en niet cleo...

    1 decennium geleden
  • zialling

    AHWHKEJ IHEiHWZEIWDJI, JEETJE CHRISTUS.

    wil je me dood hebben? ):
    NIAMNIAMNIAM, so enough said.

    1 decennium geleden
  • NextChapter

    neeee je moet liam leuk vinden ja :|

    okee whaha I love NIAM

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen